dijous, 11 de setembre del 2008

Feliç Diada.....


Avui, que m'he llevat aviat doncs no puc dormir, ves a saber els motius. Avui que he trobat una senyera penjada al menjador amb un burro català al centre, se qui l'ha penjat és clar..., ni que ho ha fet amb "nocturnidad i alevosía", és un pillet.
Avui que tinc mal de cap i estic molt espesa, un desitjo una bona Diada.
No vaig a fer ofrenes ni cap cosa similar, ja sabeu, fujo de cap cosa que faci olor "d'institucional".
Avui, quan vegi quin dia fa, encara no ho tinc clar, decidirem amb el meu xicotet on i com anem, tenim total llibertat.
Avui, que estic contenta de tenir pont i recuperar una certa calma, us desitjo un bon dia, no se si us sentireu més o menys catalans i catalanes per ser la Diada, jo m'hi sento tot l'any.
Deixo un acudit dedicat molt especialment, a Chavez Guerra, Bono, i demès "especimens" que vijilen tant l'Estatut i la financiació. Sense cap afecte, és clar...
(l'acudit va sortir ahir al Punt i és de Xavi Torrent)

6 comentaris:

Maite ha dit...

Un bon acudit.
Encara que jo també estic una mica fluixa avui, et desitjo una Feliç Diada.
Una abraçada, Joana, simplement per ser-hi sempre.

querida_enemiga ha dit...

Feliç Diada a tu també!!

Striper ha dit...

Bona Diada!!!!

zel ha dit...

He llegit aquest post, l'anterior i el d'abans, i estàs molt fina, Joana, res d'espessa, que saps molt bé el que et dius.

Bona diada per tot l'any!

mariajesusparadela ha dit...

Hai en galego, unha autora chamada Xohana Torres, maravillosa.

Toni Soler ha dit...

Files molt fi, enhorabona Joana.

Salut