divendres, 12 de setembre del 2008

Delicatessen...


Primer t'he depositat als meus llavis, de manera suau i sensual t'he llepat, lo justet per no pujar massa la temperatura, cal escalfar, no bullir...
T'he fet una lleugera mossegadeta, he pogut notar el teu sabor inténs, fort i gustós, una dolça esgarrifança ha recorregut tot el meu cos, un plaer inténs i contundent.
He començat a llepar, succionar, estobar, degustar, insistir i repetir, el plaer no ha disminuit, malgrat que no és el mateix, amb, que sense, avui ho he fet a "pèl", sense, directe, la qualitat era tal que tampoc importaba massa... Ni que el teu color, tan fosc, la teva contundència i tamany impresionaba una mica...
Mica a mica has cedit als meus llavis, t'he besat i m'has inundat de plaer amb la teva intensitat...
Feia temps que no practicava i per aquest motiu, el teu sabor, ha estat... orgàsmic!
Avui he menjat trufes sense sucre, ni falta que li feien!

6 comentaris:

Maite ha dit...

Molt ben descrit el plaer que sents quan et menges les trufes, o simplement uns bombons de xocolata amb menta, o qualsevol classe de xocolata.
Un plaer infinit, jo no l'hauria sabut expresar tant bé com tú.

Anònim ha dit...

Saps explicar molt el plaer,com sempre hi han segones intencions noia podries escriure un llibre erotic i segur que guanyaries un premi i algunes dones ho agrairiam,a mi sols unes escritores dones han conseguit captar la meva attencio

ILDEFONSO MARMOL ha dit...

Una delicatessem, marca "Joana"
Sensibilidad y buen gusto.
Un besote.

Isa ha dit...

Mira que n'ets, de picarona...

pepi ha dit...

Aquí ens tenies amb la mel als llavis.. picarona!!!! I eren trufes.
Felicitats per l'escrit.
(les dues)

Striper ha dit...

Doncs un plaer amb mayuscules!!!!