dimecres, 24 de setembre del 2008

Ser un o una MTV.....

Gegants de Mataró

No fa massa dies, en un soparet que vaig anar, em varen preguntar si jo era una "mtv"... em va sonar molt estranya la pregunta, això no és un canal de televissió?, vaig respondre ignorant de mi...
Doncs no, és tracta de ser un/a de "Mataró de tota la vida!"... encara ric...
Perquè és clar, qui decideix si som o no "mtv"?, els puretes aquests del centre que si no vius dins les muralles ja ets de "fora"'. Els que s'apropien les Santes i no les mouen del Centre caigui qui caigui?. Potser ho decideix una mateixa?, si fos així, haber nascut, crescut, estudiat, casat, criat fills etc... a Mataró em concedeix el títol?.
Burriac

Jo soc i seré mataronina sempre, m'agrada la meva ciutat perque te mar, te muntanya, hi viu la gent que m'estimo i m'he estimat, els fills, alguns germans i la mare. No m'agrada que ara som massa gent, massa cotxes i massa brutícia, però no renuncio a ser mataronina, amb títol o sense, total... serveix per algo tenir "pedigree"?.
Soc una "mtv"?, soc una capgròssa i punt!


Part del passeig de Mataró..

7 comentaris:

Javi ha dit...

Joana, jo tampoc soc un MTV... ni ganes! Abans soc un simple capgròs i abans, ciutadà del món. Ens veiem.

Anònim ha dit...

Jo ja habia sentit ls paraula,i quant ho pregunten et sents molt estrany.Jo no vaig venir per casualitat ni sense saber res de Mataró es mes jo el vaig triar¡¡ quant em vaig proposar un canvi a la meva vida i començar de nou vaig estar visitant diferents llocs,informar-me i passegan i capgròssa ja ho era desde sempre,pues que vols que digui soc de Mataró per que em dona la gana diguin lo que diguin alguns personatges que semblen tres d'un museu

Anònim ha dit...

Caram, a mi també em sonava a TV! Sóc masina de naixement i mataronina d'adopció; gairebé porto el mateix temps a un lloc que a l'altre.
"Capgrossa" em ve de les dues bandes... je je je.
Petonets.

Cuca ha dit...

Jo sóc mataronina i capgrossa, i m'estimo la meva ciutat.

pepi ha dit...

HOLA jOANA:

JO SOC D'AQUI, D'AQUI MATEIX...

PETONICOS

Napoleón Bonaparte ha dit...

Una cosa es ser un MTV. Después ser o estar, en una de las veinte familias. Sino, no eres nadie.

Es lo que hay

Un saludo

Anònim ha dit...

Joana estic d'acord amb tu amb moltes coses pero no taxix a la gent del centro com si tots siguem els mateixos si us plau ja com a tot arreu, y les santes de mataro son on an de estar .