dijous, 18 de setembre del 2008

Tan han canviat????...




Quan jo era joveneta, casi una nena, veia sortir els meus germans grans els cap de setmana tot "mudats". Les seves melenes al vent, camises de manigues molt llargues i de punys impossibles, sabates amb taló, pantalons acampanats i cadena al coll.
Ara, aquesta descripció, sona com molt "hortera", però era la decada dels 70 i els homes, la majoría, anaven així.
Quan els preguntava on anaven em responien, a Calella, a lligar extrangeres!, és clar que jo no entenia encara el significat, sols els veia super guapos i ben perfumats, la majoria de dies no tornaven fins l'endemà, amb el primer tren i de vegades "empalmaven" amb la feina, però ells encantats de la vida.
Vaig descobrir que els meus germans eres a ulls d'aquestes desconegudes uns "Latin lover", la veritat, em va agradar, jo els trovaba molt guapos, doncs elles també.
Ara resulta que el "Latin lover" espanyol ve a ser aquest tipejo que la revista "El Jueves" escenifica tant bé en aquesta caricatura i és clar, la Joana, jo mateixa, es pregunta... son així ara els "Latin lover"?, quina por no?, si és així i han canviat tant jo em busco rapidament un no llatí! que sols imaginar arribar a ballar i trobar aquest "sujeto" ja m'indisposa!
Lo pitjor és que ell.... si considera!

5 comentaris:

Striper ha dit...

A que et refereixes si els gilipolles ignorants xulos i borratxins son com el de la portada ? Si ara son aixi Potencialment Paparres.

Anònim ha dit...

Ostres, Joana; jo com sóc de "secano", ni coneixia aquesta "palabreja".
Però vaja, si "això" és un "Latin lover"...no és el meu tipus ni de lluny!!!!
Bon cap de setmana i un petonet, xula.

Vanessa ha dit...

Fa molt de riure...!! De debò t'ho creus? Això és cosa de la premsa... Home, segur que a les senyores dels 'cardados y la laca' els hi encanta!, però no són la majoria, afortunadament...

Napoleón Bonaparte ha dit...

a ver, no quiero ser grosero pero la frase es como es. Creo que sale en un película. Alguien se escandaliza ya que alguien de derechas que tal o cual, no puede hacer una cosa así, irse con otra. Solo deciros que una de las verdades inmutables en la vida es, lqa farase que me refería.

"po... tiesa, no cree en Dios"

Espero no tener que explicar que quiere decir esta frase, o aforismo.

Un saludo

Anònim ha dit...

Jo habia entes que un latin lover,era per exemple el Mastroiani,no era del meu gust del tot pero tenia una mirada dolça,que ho deia tot,jo crec que aquets del que parles es com el Pajares i etc. del cine de una epoca.I per sort no he trobat cap a la meva vida suposo que ens movem en diferents ambients.