dissabte, 20 de setembre del 2008

Dissabte de glòria i "chicha"...



De vegades, no massa, però si algunes ocasions, els dies es converteixen en escapades estupendes, on primer veus una cosa, en trobes una altra.
Avui he gaudit de moltes coses a l'hora. De bones converses, i malgrat ser un grup "liat" en política, aquest ha estat un del temes menys tractats.
Sortida de Mataró a les 11 del matí direcció al poble de Lavern, petita parada a comprar xocolata a Sant Sadurní, de " Can Simón", ufff, deliciosa...., amb una escapadeta així no podia faltar fer un "pecat".

Seguim cap a Lavern, anem a "Ca la Seca", masia catalana, magnífica i ample, amb una cuina que enamora i una llar de foc al mig del camp, impresionant!.
Primer un passeig per les vinyes, amb una temperatura molt agradable i després......
Carn a la brasa, cuinada de manera magistral per en Quim, marit de l'anfitriona, amanida i verdura escalivada a la llenya, torradetes de pagés, melonet i café. Tot amb bones vistes i bona conversa, ha estat un dia estupendo.
Un dissabte diferent amb un ambient diferent, però del tot estupendo!
I jo tan feliç!

7 comentaris:

Vanessa ha dit...

I tan maca!

Anònim ha dit...

Per un moment m'has fet pensar... què és el meu sant???
Me'n alegro que t'ho hagis passat bé.
Un petó i bona nit.

Unknown ha dit...

Et veig molt feliç a la foto...
Enjoy!

Striper ha dit...

Amb aquest recorregut no m'estranya veurat tant guapa i feliç. Petons.

Isa ha dit...

Me n'alegro que t'ho passis tan bé.
Estàs estupenda!

Anònim ha dit...

Ja que s'ha passat per Sant Sadurni no hi ha cava per casualitat?Joana tu i jo podriam anar juntes, jo et paso la chocolate i tu a mi el cava, aue vols cada una te els de pecats

Montse ha dit...

uauuuuuuuuu, quina gana m'has fet venir! M'apunto això de la xocolata, jo que sóc xocolata-addicta! petonets endiumenjats!