O com diuen els castellans: La primera en la frente!.
Avui, després de fer una gestió que en Martí m'ha demanat, he decidit estrenar el "magnific" i nou? servei del Mataró Bus.
Després de la gran inauguració, la festa i fanfarria, esperava que funcionés com cal i paguem.
Doncs no, l'estrena ha estat de lo més decepcionant i depriment.
He arribat a la parada de Les Tereses a les 12:12 i tenia que passar el 2 a les 12:15. Doncs no, com tantes vegades he explicat no ha vingut a l'hora, això sí, a les 12:35 han arribat tots dos juntents, el de les 12:15 i el de les 12:33.
Com sempre, no demanis explicacions doncs aquesta companyia no en dona.
I què farem totes les persones que erem a la parada entre la pluja i el fred, doncs pagar, no ens queda una altre.
Per cert, a les parades sols trobes els horaris, no el recorregut dels mateixos, cosa que ha provocat un desconcert absolut en les persones i encara que m'han dit que alguns inspectors feien la ruta per ajudar, jo no n'he vist cap en tota l'estona que he estat allà.
Per tant, i ni que totes les coses noves mereixen un temps de "confiança", jo, a aquesta companyia ja no li puc donar, son els mateixos "perros con diferentes collares".
Deu ser que cada ciutat te el transport que mereix....
Avui, després de fer una gestió que en Martí m'ha demanat, he decidit estrenar el "magnific" i nou? servei del Mataró Bus.
Després de la gran inauguració, la festa i fanfarria, esperava que funcionés com cal i paguem.
Doncs no, l'estrena ha estat de lo més decepcionant i depriment.
He arribat a la parada de Les Tereses a les 12:12 i tenia que passar el 2 a les 12:15. Doncs no, com tantes vegades he explicat no ha vingut a l'hora, això sí, a les 12:35 han arribat tots dos juntents, el de les 12:15 i el de les 12:33.
Com sempre, no demanis explicacions doncs aquesta companyia no en dona.
I què farem totes les persones que erem a la parada entre la pluja i el fred, doncs pagar, no ens queda una altre.
Per cert, a les parades sols trobes els horaris, no el recorregut dels mateixos, cosa que ha provocat un desconcert absolut en les persones i encara que m'han dit que alguns inspectors feien la ruta per ajudar, jo no n'he vist cap en tota l'estona que he estat allà.
Per tant, i ni que totes les coses noves mereixen un temps de "confiança", jo, a aquesta companyia ja no li puc donar, son els mateixos "perros con diferentes collares".
Deu ser que cada ciutat te el transport que mereix....
3 comentaris:
Noia ... n´ha empresaris que mamen de la teta i no saben que és ser productiu, ni donar un servei de qualitat, com que l´administració li permet certes llicencies, dons passa lo que passa i el usuari a pagar, que si no arriben els cales ja els posarà el prosupost pertinent , tot i així sempre pagant els mateixos, o sigui, els contribuents.
Un grup de persones no fa gaires dies és varen encarar a un revisor de cercanies i és negaven a pagar el bitllet ... el tren aturat fins que va arribar els mossos.
Crec que una protesta contundent en certes ocasions, amb escàndol públic, faria que algú és poses les piles.
No voldria parlar d´uns ni dels altres, (polítics i administradors del no res) però molt de parlar i fer reunions per compartir transport o fer servir els públics, i a la fi, sols pujant tarifes se arregla tot per acabar d´escanyar els de sempre ... clar, com que la majoria d´ells, tenen cotxe, xofer i ma...... dons a viure que son quatre dies.
Jo estic INDIGNAT amb el canvi de recorregut que han fet a la línia 3. Visc a la zona Av/Amèrica / Perú i la única manera d'arribar al Centre de Negocis del Maresme (Escola Universitària del Maresme) és anar fins a Rafael Estrany (500 metres) i d'allà a la Plaça del Gas.
Què passa que la chusma de Rocafonda només anem a la Renfe o què? Si baixo amb la Línia 1 fins el Cargol em deixa a 700 Metres del Centre de Negocis.
No entenc com s'han carregat la línea més rentable de Mataró. Vull que el 3 torni a passar per Pau Picasso!!!!!
Coi vine a donar una volta amb el transport de Manresa.
Publica un comentari a l'entrada