dissabte, 14 de febrer del 2009

De veritat no ho veieu això?...

Sols veure les imatges del "casament reial" ja era més que evident...
Quins personajillos, quines "dames", tanta "alcúrnia i poderío" espanyol...
Le nena és va casar com una princeseta, envoltada de lo "bò i millor" de país d'aqui al costat.
Molta esglèsia, molts milions que encara no sabem qui va pagar però si sabem qui va pagar la seguretat del mateix, tots nosaltres!. Va sortir al carrer l'Espanya més "casposa i patètica".
Sempre m'he preguntat d'on han tret els calers per la vida que porten a Londres, i és clar.... no hi ha l'aigua clara. Això sí, van per el mon formant part de la considerada "gent guapa" per alguns, que no per mi. Iots per aqui, Ibiza per allà...
Les amistats perilloses tenen aquestes coses.....
Això sí!, la "culpa" és d'una campanya mediàtica que el psoe ha començat cap el pp. Doncs jo em pregunto.... per quin motiu han fet dimitir un alcalde, un consellet i etc etc etc...
I per acabar d'amanir tot aquest merder de comissions i "butxaques fosques" ara es fan la foto tots juntents, deixen el "pacte de Justícia" i la "culpa" de tot és d'en Bermejo!. No tenen cap dignitat.
Sense cap dubte, Rajoy ha perdut el Nord, si és que alguna vegada ha sabut on era...
Això sí, el "yernisimo" diu que ell... no sap res de res!
Espero impacient que Garzón arribi al fons del cubell....
Per cert.... on és l'Aznar?, ni ha "piulat".

2 comentaris:

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

Interesant escrit tot i que no em sorpren res del que hi dius...
Saps que? em fa fàstic tot plegat i tant de bo en el Jutge Garzón li deixin fer la seva feina.
Gràcies per les mostres d'ànims deixades en el meu blog.

Anònim ha dit...

Aixi recollit tot junt, es fa una millor composico de tot, encara que sospitas ja teniam ja, per que una sempre pensa i aquest com s'ho fant, perque ja ser que gunyant molt; gasten mes,sols que jo pensabe que la dreta en sap mes de fer aquestes coses i trobava dificil poder provar.lo