dissabte, 31 de gener del 2009

Nua, fins a l'ànima....



He tret primer la meva roba. L'he deixat tota dins el cubell de rentar.
Primer la camisa, els pantalons, els mitjons, el top, el sostenidor i les calces.
Un cop nua m'he repassat de dalt a baix, he comprovat que els danys no fossin visibles i he entrat a la dutxa.
Un cop molla i ensabonada he fregat la meva pell amb força, fins a treure la pell fina, com de ceba, invisible però molesta.
Tenia necessitat de netejar l'ànima, d'arribar fins aquest interior que tan sovint està esgotat i sec. Avui, la neteja havia de ser més interior que no pas exterior.
He posat la música, dolceta i que porta records tan recents...
Un cop ben ensabonada i ruixada d'aigua ben calenta he agafat la tovallola i m'he eixugat a fons, friccionant he començat a notar com el meu cos reaccionava, vermella com un perdigot però de cop m'he notat lleugera i relaxada.
He agafat la crema hidratant i he dispersat la mateixa per tot el meu cos, a fons, suau com un nadó.
Ni m'he pentinat, es tractava d'estar nova d'ànims i d'esperit, els cabells no són importants en aquest cas.
M'he posat una camisa de dormir molt bonica i amb el pot de crema he sortit per la porta, ja era una altra persona, ja havia acomiadat el cansament i l'estrès.
Sols quedava la Joana.
Una mirada, un somriure i una pregunta... em fas l'esquena?, no arribo....
Una nit de divendres com cal...

4 comentaris:

Striper ha dit...

Si i tan que et faig l'esquena t'abaixes la camisa. Bon diumentgue.

Anònim ha dit...

Nena... i això ja divendres! Prometia el cap de setmana!!!
Quedaries ben relaxada...
Un petonàs, xula!

Anònim ha dit...

Per rascar l'esquena hi han un raspalls amb un mango llarg que estan be, pero per escampar la crema no he trobat res;el millor sons les mans de un amig simpatic,bon cap de setmana.¡¡¡¡¡

Carles Dresaire i Gaudí ha dit...

Catxonda l'amiga Teresa, sempre demanant un "mango llarg", jajaja
Ara entenc el teu comentari al facebook "uff uff uff", jajajajajaja
Ai, com comencem la setmana!!!!