dimecres, 3 de maig del 2006

Una petita llicència....



:)

4 comentaris:

Albert ha dit...

Jo també faré una llicència per tal de fer-te companyia i és cert, per fer-te companyia. Veuràs: com espectacle no m'agrada gens el futbol. De noi vaig ser atleta del Barça i clar, tenia entrada de franc hi anava amb els companys. M'hi avorria, PERÒ M'AGRADA QUE GUANYI EL BARÇA.
Un petonet des de Barcelona

Dan ha dit...

Je je. Jo igual que l'albert. El futbol no em diu gran cosa (sobresaturat potser?). Pero que guanyi el Barça.... Buf!

G.L. ha dit...

A pesar de no ser muy futbolero, Enhorabuena!

Joana ha dit...

A mi no m'agrada el futbol, ni mica, soc del Barça per tradició familiar.
Però he volgut compartir la gran il·lusió d'en Martí, el meu petit, fa tres dies que duu samarretes del Barça, sort que en te més d'una! i que al balcó de la seva habitació i penja una bandera.