dimarts, 9 de maig del 2006

Civisme...




Aquest cap de setmana, en concret dissabte, he viscut una situació molt desgradable, no m'agrada gens ni mica la gent incivica, la gent bruta, la gent que no respecte els espais comuns i compartits, si a casa seva volen viure coberts de merda doncs perfecte, però les destrosses i bruticies que provoquen les patim i paguem tots i totes.

Sabía que els "ocupes" teníen preparada una manifestació i m'agrada que el jovent és manifesti i demani, si no reivindiquen ara, quan ho faran?. Però una cosa és això i una altre sortir al carrer a fer pintades a "diestro y siniestro", a enmerdar per enmerdar i fer soroll, la seva actitud dubto molt que sigui defensada per ningú amb dos dits de front.

Vaig anar a buscar una amiga per sopar i baixant la Riera, des de l'Ajuntament fins la Rambla, vaig poder veure i observar les múltiples pintades, enganxades de papers i bruticia, molta bruticia. Vaig veure la seu del PP de Mataró plena de pintura, negre si no recordo malament, caixes i bancs tots plens de pintades.... no podem tolerar això.
I jo, que estic en contra de l'especulació i la barbaritat de preus que estan els pisos, em pregunto, això és una reivindicació que volen traspassar a la societat?, qui donarà suport a aquestes bestieses?, jo no és clar...

Ahir vaig saber que la nostra seu, la del PSC, també era plena de pintura, ho he pogut comprovar, pintura fastigosa i enganxada, tota verda, he fet broma amb alguns companys i companyes que han vingut sobre el "pensar en verde", com l'anunci, però estic indignada, per la bruticia, per els diners que costarà netejar això, per no entendre aquestes actituds...

Espero que els agafin, que tinguin una sentècia exemplar, jo els faría netejar tot el que han enmerdat, però és evident que no podem esperar fins que els trobin i condemnin, no podem tenir la "cara bruta" per culpa d'uns impresentables.

Crec que la gent hem de cridar l'atenció dels qui fan aquests delictes, jo vull una ciutat neta i no m'agrada trepitjar merdes de gos, ni escupinades i menys, veure aquest panorama tan negre que han deixat quatre disbauxats, aquests no varen sortir a demanar, varen sortir a provocar.

3 comentaris:

Albert ha dit...

D'això mateix m'he queixat en el meu blog amb l'excusa del meu recent viatge a Torí. Allà vaig veure la manifestació del Primer de Maig i vaig veure que no va causa més brutícia que la normal i, per descomptat, cap pintada/gamberrada. Comparteixo el teu dolor perquè veure que els qui protesten un dia poden manar...

DINOBAT ha dit...

Hola que tal?, como estás?, interesante el blog, nos leemos, saludos,


JD

Euphorbia ha dit...

A mi ja em perdonaràs però tinc un sentiment amor/odi cap al moviment ocupa que no puc evitar. Entenc que els pisos estan cars i tot això, que si la casa està deshabitada i no fan mal a ningú, tampoc és tan greu que s’hi instal•lin, però, jo que visc al barri de Sant Andreu de BCN i el moviment ocupa va creixent de forma impressionant, hi ha coses que no les entenc. Crec que ens volen enredar o s’enreden ells solets. Parlen d'"alliberar espais" i coses d’aquestes i el que fan és malviure en un forat pudent. No pots dir que no tens futur si no el busques.
Avui al vespre, tornant cap a casa he vist dos ocupes remenant les deixalles del súper i recollint uns pebrots mig podrits que havien llençat els de la fruiteria. No devien tenir ni 20 anys.

Amb aquesta actitud nihilista com ens ha d’estranyar que quan es manifesten ho facin tal com expliques?

Petons
Gemma