dimecres, 30 de maig del 2007

Meme ecologista...


La Sara, un encant de noia que viu a un lloc privilegiat, el País Basc, em fa arribar un "meme" i com no pot ser d'una altre manera el responc.
Consisteix en expressar un objectiu de índole ecologista i que em comprometo a cumplir, de fet tot el que posaré ja ho faig, crec....

1. Sempre, però sempre, reciclo, separo tot el que es pot separar i ho poso al contenidor corresponent.
2. Mai deixo llums encesos sense ser necesaris, ni llums, ni ordinadors, ni rés de rés.
3. Apago les aixetes quan em banyo, poso el rentaplats quan és ple i sempre renyo en Martí per trigar a la dutxa.
4. Intento fer campanya amb les persones que tinc aprop sobre el reciclatge, no sempre m'en surto, però ho intento.
5. Faig servir transport públic, per mi és una mena d'ecologisme comunitari.
6. Sempre que vaig a la muntanya no llenço rés de rés, la gent acostuma a deixar de tot per allà.

Bueno, tampoc és poc no?, jo sols li passo a la Glòria, se que li agraden!, i ara marxo al llit aviadet, he passat tot el dia, però TOT a la Junta Electoral de Mataró fent el recompte, estic esgotada!.

2 comentaris:

Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Je je je, sí, m'agraden els memes i, força compromesa amb el medi ambient.
Tot i que ens comportem de manera semblant, tractaré d'aportar el meu granet de sorra.
Bon dia i petonets.