dilluns, 19 de febrer del 2007

Algú m'ho pot explicar?




Per quin motiu l'Estatut d'Andalusia sí és vàlid amb un 36% de participació i encanvi els del PP no li volien donar validesa al de Catalunya amb una participació molt més gran?, si no estic equivocada d'un 49%?.
Que son uns cínics no ho dic sols jo, ho demostren a cada pas que donen, el que no puc entendre, ni vull, és per quin motiu els vots d'una autonomía son millors que els de una altra, per exemple Catalunya. M'agrada Andalucía, però ells poden i nosaltres no?.
Vaig escoltar, amb dos pams de nas, com Arenas deia que el estatut Andalús era millor doncs l'havien... descatalanizado!, i ho deia tot content. Feste fotre!.
A mi no em sorprén gens que Tejero i Rajoy opinin el mateix, a qui sorprén avui en dia aquestes igualtats? a qui sorpren la girada radical i absoluta del PP cap a la dreta més rància i anticuada exsitent?, a mi NO.
De quí és la "culpa" de l'abstenció?, doncs no ho se, tant de bó ho sabes, però son uns impresentables.