dimecres, 30 d’agost del 2006

Has tornat... per fi...

nom

Dibuix de Jmora.
Fa dues setmanes què no sabia rés de tu, he estat una mica desanimada, una mica plaf. He pensat que era per tornar a la feina, aquesta famosa depressió postvacacional, no li havia donat més importància fins que ahir et vaig veure, el meu cor va començar a bategar més ràpid, un cúmul d'emocions i transpiracions varen afectar el meu cos, la emoció era evident i vaig mirar al meu voltant per si algú s'habia adonat de lo feliç que em sentia en aquell moment.
Tu allà parlant darrera un faristol, tot el teu voltant de color taronja, irradiaves una llum especial.
Fa més de dues setmanes que no et veia, des de aquells dies de calor i foc inténs i per fi has tornat.
Mariano, has tornat al costat d'aquest passat que voleu esborrar, Fraga, has tornat a dir aquestes coses que encenen el meu esperit, les teves paraules mai em deixen indiferent, sempre provoques alguna cosa en mi, normalment és mala llet, no ens enganyem.
Per fi ha acabat l'estiu, en Mariano ha tornat i jo.... jo ja tinc l'armament preparat!, i és que Mariano..... me pones!.
Pd: Donat que algú ha pensat que en Rajoy meponedeesamaneraquetantomegusta, faig un petit afegitó, Mariano me pones.... de los nervios!.

12 comentaris:

Anònim ha dit...

A mi em fa gràcia que ara critiqui al Zapatero per enviar tropes d'ajuda al Líban, dient que está posant a Espanya en un conflicte... és a dir, Rajoy només recolzaries l'enviament si fos per una guerra il·legal com IRAQ on poguem obtenir petroli? O simplement s'us enfot i la qüestió es dur la contraria encara que s'hagin de sacrificar vides? Em feu fàstic! D.

Xavi Martín ha dit...

Et recomano la valoració que ha fet el GEES, indicant que l'enviament de tropes al Liban el que fa és donar temps a uns terroristes que seguiran lluitant contra el dret a existir de l'única democràcia de la zona.

Montse ha dit...

per un moment pensava que parlaves d'un amor de veritat, hehehe! per això mentre llegia no em lligava gens la imatge :)
Un petonet.

P.D. Et puc afegir als meus links?

Anònim ha dit...

Qué bo! I jo que pensava que m'havies trobat a faltar a mi, je je je. Ves per on, he tornat com en Rajoy; però a mi només "me pone" dels nervis.
Salut

Euphorbia ha dit...

Mariano? Quin Mariano? No me n'enrecordo... (oblit postvacacional!!!)

Un petó i ens retrobem en aquest nou "curs bloggero".

Gemma

Joana ha dit...

Nenes, nenes, nenessssssssssss, com voleu que em posi "jasabauquèvulldir" en Rajoy?.
Volía dir de mala llet!!!.
A mi els homes m'agraden, simpàtics, tendrets, amb "chicha" i dialèctica, amb caràcter, que jo en tinc molt, en fi... m'agrada tot el què aquest NO te.
Ara faig un afegitó que no vull perdre la meva reputació!.
Anònim, estic d'acord amb tot el que dius.
Xavi..en fi, mai estarem d'acord.
Arara serà un honor, faig el mateix.
Gemma i Duna, benvingudes de nou!.
Núria, som amigues, encara no saps com m'agraden?... :)

Anònim ha dit...

Mmmmm, no se, nose

Si que se, es broma chica.

un petonet

G.L. ha dit...

A mi me también me pone... sobre todo cuando dice que ZP va de pacifista pero que ahora hay más soldados por el mundo que nunca... yo le diría que a ver si alguien se ha manifestado en contra de esa presencia internacional dentro de la LEGALIDAD.
Con lo de Irak aun candente, el PP debería de tener un poco más de vergüenza al hablar de estos temas..

Pinpilin ha dit...

La verdad es que no hay quien aguante a este tipo... yo he optado por no escucharle cuando habla.

No me hace falta oírle para saber lo que va a decir porque siempre es más de lo mismo.

En fin... Un beso!

Dan ha dit...

Je je
Es nota que et va la marxa!!!

Bea ha dit...

Hola Joana,
avui s'està celbrant el Blog day 2006 (www.blogday.org), la finalitat és que els bloggers coneguin d'altres blogs.
Per això he recomanat el teu en el meu blog.
Et segueixo desde fa relativament poc, pero m'agrada molt llegir-te. Dius el que molts i moltes pensem, encara que de vegades no ho sembli que ho pensem.

Enhorabona pel blog

Anònim ha dit...

A mi m'ha passat com a l'arare_ no veia relació amb la foto, perque em pensava en serio que estaves parlant d'algú que realment et "posava"...
Però al final ja s'aclarit de com et posava!