dissabte, 1 de febrer del 2014

Hem de cercar gent amb il·lusió.

Ho fem?.
No hi ha cap dubte del desencís general en molts aspectes. Massa aspectes.
Dins de tanta decepció intento cercar gent amb il·lusions, amb ganes, gent que no decaigui a la primera, ni la segona, tercera...
Intento cercar aquella idea primigènia de profunditat i emoció, aquell punt on la gent digui "ho fem" i tiri endavant, per més entrebancs que ens posin, mantenir la força i la il·lusió, mantenir el compromís, les ganes...
Costa, no diré que no. És difícil, no ho posen fàcil i sovint ens sentim desanimats i desanimades, sense ganes.
Però què ha de prevaldre?, davant de tot.... la força de les bases, del que aguanta qualsevol entitat.
Però és clar, si marxem, qui fa el canvi?, qui lluita per moure rocs?, qui?, si sols queden els que en massa fan paquet?
Qui diu que sobra ningú?, en fen falta molts més, per estirar, per empènyer, per aportar...
I tot això?, perquè dissabte dia 8 hi ha primàries per escollir cap de llista per les europees d'aquest any i jo... que gairebé mai ja em mullo, aquest cop ho faig, ni que sigui per pensar diferent d'ells...
Ells han donat suport al "oficial", jo li dono a ella. No la vaig poder escoltar quan va venir, no hi era, però la segueixo i cada dia m'agrada més el què diu i com ho diu.
Eliana Camps, dona, preparada, feminista, amb ganes i sobretot, amb il·lusió!.
Si no, qui hauria pensat que aconseguís els avals necessaris?, gaire bé ningú confiava i aquí la teniu!
Si sou militants, simpatitzants, no deixeu passar la ocasió d'anar a votar a la seu més propera.
Ens cal la força i la il·lusió, les ganes, l'empenta.... això, no ens ho poden treure! Hem de promoure els canvis i defensar el que pensem!
I és que marxar, i deixar de participar, és no ser valent. Cal ser-hi, per més que els ofengui l'opinió discrepant.... 
Jo segueixo amb el puny i la rosa. I tu?

2 comentaris:

Relatus ha dit...

Bé, ja saps que no compartim idees polítiques però m'agrada com encares el canvi. Que hi hagi sort

Anònim ha dit...

No sóc militant de cap partit i crec que s'haurien de canviar les estructures i fer un canvi radical. En qualsevol cas, un ha de ser fidel a les seves conviccions.
sort