divendres, 15 d’octubre de 2010

Vodafone....


O com sentir-se una inútil sense motiu.
Aquest matí quan m'he llevat no tenia xarxa a casa. Com avui vaig de tarda m'ho he pres amb calma i després de la dutxa, el cafè i un parell de gestions m'hi he posat en serio.
En veure que no hi havia manera he trucat al número d'atenció de tele2, que ara respon vodafone, ves per on.
He estat 19,8 minuts escoltant una musiqueta i la veu d'una màquina que em deia que m'atenien en uns segons...
Quan per fi s'hi ha posat un noi, li explico, em fa fer les tonteries habituals, endolla, torna a reiniciar, etc... en veure que no, em pregunta quin windows tinc, li dic que és un Mac.. no respon, queda callat i als segons diu.. un mac... aahhh, de manera misteriosa s'ha tallat la trucada. Havien passat 43 minuts.
Jo, emprenyada com una mona torno a trucar, aquest cop 24 minuts escoltant la musiqueta, cançó que ja odio per la resta dels meus dies, s'hi posa un altre noi, ja li avanço totes les coses que m'ha fet fer el seu company, ell passa i m'ho fa repetit tot!, serà també una màquina?.
Torna a veure que no s'arregla el problema, em diu, uns segons si us plau, i es torna a tallar la trucada!!!
Aquest cop 48 minuts.
En total he estat més d'una hora i mitja i no m'han arreglat el problema. Mentre ells em feien sentir com una estúpida jo m'he llimat les ungles, m'he fet les seies, he passat la "mopa", he fet la pols, no un "polvet", he posat la rentadora i buidat el rentaplats, m'he cruspit un entrepà i un cafè amb llet i he fet el llit.
He tornat a trucar, aquest cop per fer una queixa i sabeu què em diuen?, que si vull resposta a la mateixa l'he de fer arribar per fax, si no, queda com una queixa interna i punt!
Quins collons!!! Aire els hi donava jo!
Lo pitjor, qui sanciona les companyes?, ningú!, si no, "otro gallo cantaría".

6 comentaris:

garbi24 ha dit...

Les companyies estan totes per acusar d'abús de poder. Capfa el que hauria de fer, tot i que unes ho fan millor que d'altres

Josep B. ha dit...

No enviís el fax, no serveix de res, envia un burofax, te valor legal.

És preferible fer les gestions per donar-te de baixa, ja sé que són totes iguals, però si més no perdre facturació els hi dol.

Glòria ha dit...

Em sona de no sé què... Tenim la mateixa companyia, noia!!!
Ara que penso, et podria haver donat temps de fer fins i tot "el polvet".
Bon cap de setmana, Joana.

Striper ha dit...

Uii jo m'emprenyo molt amb el servei d'atencio al client de vodafone, a la maquina li dic de tot.

Arare ha dit...

a mi també em sona ;)

pacièeeeeencia infiniiiiiiiiita!!!
deumeu, quin país!

creatiu ha dit...

Jo amb Orange ja saps que vaig passar un mes i mitg infernal, i m'han dit que Vodafone és el mateix. Com em toquin gaire els nassos marxaré a Jazztel.