divendres, 18 de setembre del 2009

Escampar merda.... amb perdó...


Alguns "personajillos" viuen d'això. Sense partit ni patria, reparteixen a "diestro y siniestro" i els importa un pebrot a qui fan mal, ni com.
Aquests "personajillos" son per tot arreu, no cal parlar de colors ni programes, no és poden evitar i tanmateix com la "peste" i les plagues de rates, costa molt acabar amb ells.
La majoria fan servir la seva llengua "viperina" per tapar les seves inmenses carències, la seva ineptitut i com no, incapacitat per gestionar i "brillar" per la feina, no per la merda que escampen.
Ara resulta, quins collons tu!, que una notícia de la que jo en tenia coneixement des de juliol, ara ha "traspassat", diguem que algú l'ha filtrat, i com no!, ha estat la Joana! i tant!.
Però quins pebrots!
I com ho saben?, donat que aquesta informació la tenia molta gent, el mateix interessat l'ha escampada a tohom que l'ha volgut escoltar, l'ha enviat per correu a un munt de gent i no sols això, porta la carta a la butxaca i la va ensenyant a qui li pregunta.
Jo, des de que vaig plegar de vacances, per sort per mi, em vaig treure aquesta informació del cap, la vaig remetre a les dues "úniques" persones que la debian tenir, al meu entendre., per el seu càrrec. El què aquestes dues persones han fet amb la informació ni ho se ni m'interessa el més mínim.
Han aconssegit això, ja no m'interessa gens res del què fan ni diuen, em limito a fer la meva feina per guanyar el pa, els ideals, aqui al blog i lluny de la meva "casa política", que ja n'estic farta de represalies!.
Però si fos jo qui l'ha filtrat a què esperar al setembre?.
Ara, en Pere, com sempre ben informat, ho explica al seu blog i és clar!! com no!, els covards i palmeros oficials aprofiten per carregar contra mí, que ni havia comentat l'escrit d'en Pere.
Com pot ser que al Món tinguem gent tant dolenta?, tan malparida?.
Com poden acusar sense cap prova, però NI UNA. Escampa merda que alguna cosa queda, és el seu lema.
Doncs lo dit, per trepar a l'esquena d'altres....
Per sort, un dia o un altre, tanta pudor.... és veurà qui l'escampa.

6 comentaris:

Striper ha dit...

Nena no pillo de que va en tot cas anims que arriba el cap de setmana.

Unknown ha dit...

Quina tufa no? bfffff

Elisabet ha dit...

Son uns mamons.

zel ha dit...

Jo tampoc pillo, tot i seguir l'enllaç, però si estàs tan emprenyada, coneguent-te, tens raó! Un petó dolç de curar...

Anònim ha dit...

Jo em sembla que sé de què va, però no acabo d'estar ben informada (com quasi sempre. En tot cas, posaria la mà al foc que tu no has dit res fora de les persones que ho havies de dir.
Estigues tranquil.la, Joana, tens la consciència neta.
Vinga, ànims i força!
Un petó.

j.a.marin ha dit...

ME SORPRENDE LA VALENTIA DE AQUELLOS QUE SE OCULTAN EN EL ANONIMATO PARA ENSUCIAR Y MANCILLAR A OTRAS PERSONAS.
CUANDO UNO VE ESTE TIPO DE COMPORTAMIENTOS DENTRO DE SU PROPIO PARTIDO, COMPRENDE QUE EL PAIS NO PUEDA FUNCIONAR.
JOANA TRANQUILA QUE CONTIGO NO PODRAN.
UN ABRAZO.