dissabte, 24 de gener del 2009

Atenció al client?...


De veritat, no se per quin cony de punyetes insisteixo a reclamar quan una cosa no hi estic d'acord, no serveix per una merda, perdoneu....
Ahir vaig trucar a fecsaendesa per una factura que m'ha arribat i no sabia de què cony era, el consum segur que no.
30,90€ de "garantia".
Vaig trucar al telèfon d'atenció al client, les clientes no constem enlloc. Surt un rotllo espatarrant on t'avisen de que ara pagaràs per consum cada mes, català i castellà, etc... de moment vas pagant la trucada.
Després m'anuncien que els operadors, que acostumen a ser operadores, estàn ocupats, esperi uns segons.....
Segons?, després de 4,42 minuts, ho comprovaba, una senyora em diu que em passa amb el departament de factures....
5,51 minuts més tard, una altre senyora, m'informa que és per el canvi de titular al comptador. I jo em pregunto, si la llogatera anterior va pagar això, el canvi de nom és fa automàtic per internet, no els hi val un "xavo" i a sobre, com se jo que li han tornat a ella els diners?, està "desapareguda" des de que jo visc aqui.
En total he estat més de 9 minuts per una gestió que ja diré quan ha valgut de trucades.
De veritat, tenim, per llei, oficines d'atenció que no serveixen, gaire bé mai, per res i a sobre quan vols reclamar els diners d'una gestió que no els ha costat res a ells, ni temps ni feina, et val calers.
Encara espero, ja asseguda, una reclamació de Mataró Bus de fa un any!.
Total, lo dit, una merda.
(ja em perdonareu el llenguatge, estic empipada)

6 comentaris:

Unknown ha dit...

Ttambé vaig posar varies queixes al Mataró Bus fa més d'un any i rès de rès... això si des del 1 de Gener tots hem de pagar 225ptes per un bitllet senzill. Lladres!

Montse ha dit...

Hi ha una colla de lladres que actuen legalment. És cert que és una merda. Com hem arribat a deixar que ens puguin robar legalment? buf buf buf... paciència, reina del Maresme!

Anònim ha dit...

Suposso que tuthom enten que el pobre que esta al altre costat del telefon, es un treballador que la majoria de les vegades no sap ni de que li parles, ja que es molt bonic posar reclamacions .... i passar de tot

Garbí24 ha dit...

El dia que es van inventar les domiciliacions bancaries , es quant les companyies varen començar a fer negoci , carreguen el que volen i despres ja veurem .
Llastiam que el temps no ens ho permet , perque sino hauriem de tornar enrrere i cada mes pagar a finestreta .
Es quant no es telefonica , es l'aigua , es la llum el gas... sempre reclamant

Carles Dresaire i Gaudí ha dit...

Vigila que quan els de fecsaendesa s'enterin que malparles d'ells et tallaran el llum!!!!!

Potser fan com els de clickair..... a buscar qui parla malament d'ells....

Bé, com molt bé dius, és una MERDA

mewmewmew ha dit...

Hi ha una colla de lladres que actuen legalment. És cert que és una merda. Com hem arribat a deixar que ens puguin robar legalment? buf buf buf... paciència, reina del Maresme!



Mississauga Real Estate
tuscany villas for rent