dissabte, 26 d’abril del 2008

Aaaaaaaaaaixí es fingeix un orgasme.....



Amb aquest títol tan suggestiu?, aquest estudi parla sobre el fingiment d'orgasmes en la parella. El curiós d'aquest estudi és que per fi parlen del fingiment dels homes, que fins ara semblava que mai ho feien, les grans "mentideres" al llit érem les dones.
Doncs un 13% d'homes fingeix, i dels que ho fan, un 20% ho fan per presumir de potència sexual...
I les dones?, ja que un 75% de dones hem fingit alguna vegada i per quin motiu ho fem?, doncs per no ferir l'amor propi d'aquests...
L'estudi dóna alguns "secrets" per descobrir si les dones fingim, d'ells no diu res, però és clar, si després s'adormen... com s'han d'adonar compte?, impossible!
A l'estudi he vist un enllaç del.... frikkie?, Facettes de la petite mort, una pàgina amb fotos de persones en el moment de l'orgasme, la gràcia està a descobrir si fingeixen o no, i les han enviat ells mateixos..... en fi, potser no que no ens ho passem massa bé al llit si mentrestant fem fotos i no estem pendents de la parella!
Acabarem totes amb unes xines a la bossa?
Total, moltes insatisfetes, com sempre i això que som les del mal de cap....

(La imatge d'aquí)

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Xines al bolso?he hestat pensant abans de mirar el post hi no sabia que pensar, les boles xines son una gran ajuda per algunes dones pero no precisament en el bolso je je que es portan,..... me ho explicar una amiga
teresa.

Anònim ha dit...

Doncs jo trobo una tonteria el fingir un orgasme. A més a més, no creus que el "camí" fins arribar, és molt maco?
Ara, ja em diràs com fingeixen els homes...

Anònim ha dit...

Jo al restaurant m'hagués demanat també el mateix que la Sally...
Molt bo el comentari de la Teresa, je je je.
Salut a totes dues.

Montse ha dit...

Jo em pregunto el mateix que la duna: com fingeix, un home???????

Jo no he fingit mai, em sembla una ximpleria. Si no hi arribes, no hi arribes i punt, el més important és que això no signifiqui "un punt negatiu" ni per tu ni per la parella, senzillament, hi ha dies i dies.

Aixxxx... quines coses... un dia li demanaré a "es meu homo" que em faci una foto quan jo estigui tenint l'orgasme. A veure quina cara fa, hehehehe!

Anònim ha dit...

Segur que no contesta cap home explicant com fingeix, ho bé, perquè és pot desinflar en plena feina, no serà que algunes feu por o sou una mica inoportunes i desconcertants?

És una temàtica molt interessant, amb refereixo al sexe i la confiança entre persones per poder-lo practicar.

Joana ha dit...

Teresa,
juas juas, se on es posen dona... però al bolso per emergències.
Duna,
tens raó, fingr és un absurd.
Glòria,
l'escena d'aquesta peli sempre em fa riure.
Arare,
l'estudi diu que fingeixen, 1, dient que fan sexe tàntric i per tant controlen i 2, dien que han tingut poc líquid però molt de gustet.... en fi...
Anònim, ets home, per tant lo senzill és dir que nosaltres fem por, demanem massa etc.... aixì ets sents millor?, doncs apa! gaudeix de la teva ignorància.
El sexe... quin tema més estupendo, amb el "partenaire" adequat, és clar...

Anònim ha dit...

Aaiii, Joana ... clar que soc home i també persona ... i no és pas senzill, dir o fer, és que algunes persones fan por, i no per lo que demanen, si no de com és comporten al demanar-lo ... jejejeje ...no, no puc, gaudir d´ignorància ni tampoc de ser innocent.

I siiiii ... és confortant i estupend fer sexe, donant seguretat al partenair, a la fi de tot, la festa major te que ser sempre per totes vosaltres.

Per cert, JO HE FINGIT més d´un cop, i fa uns anys que soc retorçat.

PD.: si yo te contaraaaa

Striper ha dit...

Doncs si els homes a vegades ja per agotament fingim orgasmes ja en situacio de tal mullena, que tampoc us entereu. eh nomes algun cop imolt de tant en tant.

Carles Dresaire i Gaudí ha dit...

1.- Jo no he fingit mai, ni sabria fer-ho.
2.- Si algú fingeix (dona o home) el primer que s'enganya és a ell/a.
3.- Quan es fingeix denota que no hi ha ni amor ni confiança.
4.- També és veritat que, i desde la meva experiència d'home, si pel que sigui no "arribes", generalment elles es preocupen per tu, i per elles (si ho han fet malament, si no les estimes, si no els hi agrades.....).

Crec que a vegades les coses són més simples, i com deia la duna, l'important és el camí, el camí d'un dia rera l'altre, on a vegades el camí fa pujada i hi ha pedres, altres és asfaltat i amb baixada. S'ha de mirar on s'ha arribat al cap dels dies, i segur que el dia que hi havia pedres per un l'altre l'ha ajudat a superar-les. Amb diàleg segur que sempre "s'arriba" .

Martha! ha dit...

fingir es absurd si, però de vegades es f inconscientment, i a mes, no molesta a ningú...

un petonett d'una nova blogger que tomba x aki!jeje

Anònim ha dit...

soc dona, i primerenca pel que fa a les relacions sexuals. la pregunta es: com puc saber si el que he sentit es un orgasme? com puc saber si hi ha algo més enllà? o si el que he sentit ñes el màxim?