dimecres, 12 de desembre de 2007

Memòria Oral....


Quina frase més bonica.... la he trobat divina i la he memoritzat per aquest moment.
Acabo d'arribar de la presentació del llibre d'Assumpta Montellà, el Setè Camió, estic encantada, entusiasmada i impacient per començar a llegir el llibre.
Ella, l'autora, encantadora, agradable i molt, però molt didàctica. Si l'hagués tingut de mestre jo haria fet carrera!.
Creieu que ha estat un acte preciós, no se què dirà ella, però la Glòria i jo hem quedat del tot encantades!. Gràcies als amics i amigues, algún company i companya, ens hem sentit del tot acompanyades. Per cert, la gent del Robafaves encantadora, ens han tractat de maravella.
La foto l'ha fet en Quim Amargant, com sempre atent i encantador.

3 comentaris:

Glòria ha dit...

Tens raó, ha estat molt bé i ben acompanyades; per algun comentari que he sentit, va agradar.
Jo em quedo amb el d'un dona (mare d'un company) que ha gaudit moltíssim, era la primera vegada que anava a la presentació d'un llibre i espero que repeteixi.
A més a més dels que vam sentir juntes...
Bé pels del Robafaves!

el que mai endevines..... ha dit...

Llàstima que no vaig poder assistir
Però per la foto no cal dir que estàves estupenda!!!!! .

A veure si el proper cop em convides a mi perquè et presenti el teu llibre jejeje.

Tercera edad ha dit...

Hola JOANA lo asiste muy bien la dos presentación del libro , parecía que sois del radio, amas las palabras que os salieron del corazón fuero muy bonitas ,a mi me gusto todo , la Escritora y vosotros , el Libro me lo comprare un saludo de vuestra amiga ENCARNA