divendres, 14 de desembre de 2007

El PSC no reconeix Bono com a candidat a presidir el Congrés, (El Periódico de Catalunya).


Oeee ooeee ooeeeeeeeeee oooeeeeeeeeeeeeeee!!!
Si al final resultarà que no estic soleta,!!! Ildefonso que potser tenim futur i tot!!!!
Bueno, doncs res, que aquesta setmana estic tant contenta que ja pateixo!! El meu cor més vermell i sociata que mai avui està del tot content.
Llegiu la notícia, ara sols falta que es compleixi aquest somni.... Com diu en Quim, no estic sola contra Bono.... ni que avui tinc un patiment.... els meus darrers escrits, en concret la carta a José Bono, no ha estat publicada a la Red de Dones Socialistes.... el motiu?.... espero que no sigui pas la censura, veig actualitzats els blocs més "oficialistes" però no el meu des de el dia 3..... dubtes....
El Periódico de Catalunya.

4 comentaris:

ILDEFONSO MARMOL ha dit...

Joana, solos no estamos, son muchos los que te hablan, que piensan lo mismo, lo que pasa es lo de siempre, que nadie se quiere mojar.Va siendo hora de que la gente se moje, si queremos dejar de ser el hazmereir de todos.Somos socialistas y eso lo debemos defender por encima de todo y si por levantar nuestra propia voz, pierden el sillón en Madrid unos cuantos, pues será problema de ellos.
Y si de verdad nos necesitan, que nos escuchen y nos respeten.

Napoleón Bonaparte ha dit...

Con permiso, y desde "fuera" del PSC, a mí, el tal BONO, me ha parecido siempre un imbécil con su correspondiente certificado oficial acreditativo, que incluso debe poseer.

Ese discurso de "bueno" que va dando en las entrevistas, me parece mezquino. Os felicito por la parte que os toca (si se consigue), y de rebote, al resto de todos nosotros.

Un saludo

Gulchenruz ha dit...

Es que era de calaix!

Striper ha dit...

No se perque em sembla que nomes es questio d'imatge i Bono continuara i sera president del congres per tocar allo que no sona als catalans.