dimarts, 6 de novembre del 2007

Antena3 i el pp, el mateix....


No cal que el pp faci més campanya, ni a Espanya ni a Catalunya, ant3 ja ho fa i molt bé.
Alguns dies al migdia, mentre em preparo per anar a la feina, escolto els titulars d'aquest canal, més per "morbillo" que per rés més, les notícies de veritat les miro al Cuatro.
L'altre dia varen fins i tot fer un noticiari en directe des de els "socavones" de rodalies i el gran col.lapse que pateix Catalunya, sí, no Barcelona, Catalunya en general.
És tal la sorna i la musiqueta que el presentador dels migdies fa servir que m'arriben a posar nerviosa.
Sempre que parlen d'aqui és per desgràcies, poques, o nules vegades expliquen coses agradables, aqui vivim un tràngol terrible amb el tripartit!, és una vergonya, comença a ser tan impresentable com escoltar la Cope, segur que produeix efectes secundaris....
I mentrestant, ell, el hombre, segueix a la seva, què cony saben ni jutges ni fiscals, la "conspiració" segueix en peu, ell prou que és cuida de fer declaracions!. No te vergonya.
En quin país vivim?.
(ja he prés una de les dues decisions pendents....).

5 comentaris:

Gatxan ha dit...

Jo no miro Antena 3 ni escolto la Cope ni tan sols per el morbillo de veure què diuen els de l'altra banda... Em poso massa nerviosa... En serio. M'irrito massa.

Molt bé amb les decisions, no? Amb el que costa! Grisos, grisos, grisos... aish. A vegades ho veus tan complicat que preferiries que tot fos blanc o negre.

Pipero ha dit...

Ni Antena 3, ni la telebasura de Tele5, cada cop més traslladada fins i tot als noticiaris, ni Cuatro (ho sento) ni la Sexta (també ho sento). Per mí, tant la TVE1 actual com sobre tot, TV3, són les cadenes més ecuànimes a l'hora de "fer les notícies".

No sé si al Maresme es rep BTV. Si fos així et recomano el programa del Ferran Monegal, un crític de televisió, a estones criticat, a estones ensalçat però que en moltes ocasions diu grans veritats. Per descontat que els informatius no es lliuren. L'altre dia em va cridar molt l'atenció la diferent forma que tenien de donar una mateixa notícia (la de la visita de Zapatero a l'H fa una setmana) a la Cuatro i a la Sexta... les dues de similars tendències polítiques. Quina és la bona?

Joan P. ( JAPS ) ha dit...

Fas vallar el cap amb el tema de les dues decisions, suposo que no canviaràs de feina, (no sabria a on aparcar ... es broma) ni tampoc de ciutat, bé, com que és com una juguesca, jo dic lo primer que me sembla, encara que lo de blanc i negre pot ser un morenazo de les antilles, noia, que aquella gent esta de moda per les nostres terres i es que son tan dolcetes ellas que ells o tenen que ser per força.

Eeeiiii . . . !!! que sols o se per comentaris del carrer . . . ehhh !!! no fotesim conya ara amb això.

Ferdinand ha dit...

tv3 i menys tv1 tampoc es que siguin molt ecuànimes. Val més llegir-se tots els diaris per internet i treure'n les teves pròpies conclusions.
Diuen: quan vaig llegir que beure era dolent vaig deixar de llegir. Jo dic: quan vaig llegir que Zp o Anzar o... feien o deien, vaig deixar de llegir diaris, de veure la televisió i d'escoltar la ràdio Si ha passat alguna cosa al món mol greu, ja acabo per enterar-me'n.

Unknown ha dit...

no es questio de mirar o no mirar es questio de sapiger el que mire pero em dono comte de que la majoria i sobre toto gent gran els tenen enganxats es penos ojala pogues decodificarls de totes maneres psa igual a tv3 es centralista es tidria que dir tv barna i alrespecte de antena3 es curios jo porto temps miran si d,una punyetera vegada treuen los ladrones vaan ala oficina saps cuande temps fa que el emeteixen
inclus hay envat missatges y correus y res en fi lo millor es no verels i fer veure als teus que perden el temps llastima dels diners que es gasta l,estat per ferlos funcionar i a la miistra de cultura li donaria un consell uqe esdeie estar de parafernalies i fiques un copo de ma a la taula