dimecres, 7 de novembre de 2007

Un cop més.... bbbrrrrrrr




Has arribat, una vegada més sense avisar, sense anunci ni avisos, arribes i t'instal·les.
Saps que no m'agrada, saps que m'incomodes i em desmuntes el dia, o els dies, no sempre et quedes un dia, de vegados dos, fins i tot tres!.
I com no, sempre dies d'estres, dias complicats, dias que necessito estar tranquil·la.
I aquests dies ho necessito i molt!. Però com fas habitualment passes del que jo penso.
Fins i tot faig cara de son i em pregunten si he sortit de "festa", però sols el Migraleve i jo sabem la veritat.
Maleïda migranya, fot el camp!.

9 comentaris:

Pipero ha dit...

Doncs ho sento. Que et sigui lleu. Hi ha tractaments més específics per la migranya (triptans) però si aquest et pot millorar una mica, millor que millor.
Ànims!!

Glòria ha dit...

Paciència Joana, saps que passarà, tot i que per aixì no és menys emprenyador.
Petonets en la nit, jo tampoc puc dormir.

Isa ha dit...

Que et milloris, guapa.

Ferran Genis Traveria ha dit...

Afortunadamet tot acaba passant. Dic afortunadament perquè josé que són les migranyes, des de ben petit en tinc. Feia un temps que no però ara tornen sovint. És molt emprenyador, però acaben passant.
Millora't. Una abraçada i un massatge al cap, a veure si per casualitat hi posem remei.

Napoleón Bonaparte ha dit...

Hola Joana, vaya lo siento. Espero que te mejores. No recuerdo la verdad haber opinado en tu Blog (y no por falta de ganas). Ahora lo hago debido a que me he permitido el atrevimiento, de hacer referencia al mismo, en una opinión sobre Blogs Mataronins por mi parte, en el que escribo. Tal como lo siento y, creo que debías saberlo.

Un saludo

Gatxan ha dit...

Ànimus guapa! espero que per avui ja estiguis millor.

Joan P. ( JAPS ) ha dit...

Animis i paciència, encara que en aquest estat tot és fa massa gran i sorollós, jo tinc sort, fa anys que no tinc un tren de mercaderies dintre el cap i casi ja no el recordo.

petonets

Striper ha dit...

Ostres migranyes el ibuprofeno va força be i si a mes tens molestias a el estomac Cleboril.

rafael ha dit...

Saps quant ho assec, espero i desig que es passi aviat aquesta visita que no s'anuncia, sinó que arriba i ja està, s'instal·la en el teu cervell. Tant de bo quan llegeixis això ja s'hagi marxat.
Un petó d'alleugeriment.