dilluns, 23 de juliol del 2007

Aixó és una persona lletrada?, aixó és un imbècil !



Llegeixo i no m'ho crec. Torno a llegir, potser el mal de coll m'ha afectat la comprensió, la lectura, ves a saber!.
Però no, he llegit bé, clar i entenedor, han retirat la qustòdia de unes nenes a una mare per ser lesbiana....
No és possible!, però a quin Mon vivim?, però d'on ha sortit aquest jutge cafre i beneït que compara el lesbianisme amb ser.... pederasta, drogadicte, prostitura o pertanyer a una secta....
Sabia, més ben dit, se i soc conscient que en aquest país nostre queda molta gent inculta, molts fatxendes, molts racistes, molts masclistes, i molt més!, però un jutge, carrera complicada i sols a l'abast dels més estudiosos, com varen aprovar a un animal com aquest?.
Estic indignada, cabrejada i espero, impacient, que algú destituexi aquest maníac, perturbat i racista.
No sols estic enfadada per el pas enrrera que aixó representa, molta gent encara confia en aquesta "justícia" absurda, estic enfadada perque porto tota la meva vida de mare ensenyant als meus fills que no han de diferènciar les persones per amb qui o quan dormen, que lo real, lo que val de veres, és l'amor. Per les moltes converses amb la meva filla sobre aquest tema, sobre la il.lusió de poder casar.se, adoptar, de que ningú la jutgi per tenir núvia, per tot el que hem avançat i normalitzat, per la il.lusió que em fà el casament d'elles dues.
Per els amics gais que tinc, maravellosos i bonissimes persones, generosos, dignes i educats.
Espero que aviat, però ja mateix, algú destituexi aquest capullo. Diu que l'estàn investigant, però mentres, ell segueix jutjan i condemnant les persones per la seva orientació sexual. Una vergonya!.
Perdoneu, avui estic realment, molt enfadada!.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquest paio deu ser el típic "macho ibérico", com han hagut i hi han d'altres.

querida_enemiga ha dit...

Doncs sí, un tros de bèstia sense coneixement.

Espero que el teu coll estigui millor. No havia vist que havies estat fotudeta fins avui...

Isa ha dit...

És indignant! A mi em va passar el mateix que a tu, que no m'ho podia creure. Què deuria estar pensant?

Gatxan ha dit...

Lamentablement, tenir carrera no és garantia de res. Per més jutge que sigui no deixa de ser un capullo que deu haver pensat que emetent aquesta sentència donava exemple de ves a saber què... Sincerament, espero que li caigui el pèl.

Joan P. ( JAPS ) ha dit...

No em sorprèn res aquest comportament del senyor jutge, n´ha moltes persones que el seu comportament tolerant te mol que desitjar, i tot, per que sempre en estat recolzats per l´entorn on els troben singulars i graciosos.

Es volen fer notar com persones i professionals, així que ja tenim servida la violència, l´injustícia i moltes més lacres socials que estem patint.

Joana... espero que estiguis millor.

Petonets

Anònim ha dit...

No se que passa ultimament, però els jutges cada cop semblan mes imbecils, suposadament un jutge hauria de ser una persona imparcial, que únicament fonamentes la seva sentència en base a la raò i les proves, però ben bé últimament sembla que poden elaborar sentencies basant-se en la raó que els surt dels ous.
Te pebrots que algun d'aquests inutils s'hagin tret la carrera de dret i que a mí em suspenguin dret civil, ara començo a entendre el perque?

Albert ha dit...

És clar que sí, és que que és un imbècil. Hi ha algun imbècil que en dubti?

Albertito ha dit...

Seguro que lo que he puesto en el blog hoy te gustará

El veí de dalt ha dit...

La llàstima és que no serà l'última rucada que sentirem a algun jutge imbècil!

Anònim ha dit...

Jo també estic muuuuuy empipat amb aquesta decisió que només li satisfà a ell, un retrògrad del IXX. Per a ficar la pota d'aquesta forma no fa falta haver perdut el temps estudiant una carrera, jo ho faria millor i segur que seria més just que aquest botarate. Lletrats així són els quals després deixen en llibertat a un violador perquè la dona duia els vaquers molt cenyits.
¡IDIOTA!. (No m'agrada insultar, però és que aquest l'hi mereix)
Petons