dissabte, 4 de març del 2006

Quina por...


Molts cops en llegir notícies com aquesta del Periodico de Catalunya, no puc evitar sentir una esgarrifança, desagradable i profunda. Estic en contra de tota violència, no l'entenc ni la permeto, però soc una dona que em puc defensar, puc, en cas de ser atacada, intentar defensar.me. Ara bé, com he d'entendre que alguns joves disfrutin i gaudeixin maltractan pidolaires, minusvàlids, gent gran i alcoholica..., no puc, de cap de les maneres.Quin jovent fa aquestes coses i per quin motiu?, no eduquem bé els joves?. Com és possible que trobin gust a fer aquestes barbaritats?.Ahir al vespre, abans de dormir, pensaba.. i si le teu "petit" fes aquestes coses?, com ho afrontaría?, sols pensar en aixó m'he desvetllat i m'he posat nerviosa. El meu fill no apunta maneres de ser així, però els pares i mares dels que ho fan, ho saben?.Quina por... sense voler ser "dramàtica", però quina por.