dimecres, 3 de maig del 2017

Llibres, llibres... llibres!!!


Aquests dies, que tot just ha passat Sant Jordi, per cert quin dia més preciós va fer, per passejar, mirar, comprar llibres, olorar les roses...
Les persones que ens agrada llegir, aquest dia en concret, tenim un problema, també comprem llibres.
És un "problema" lleu... no cal dir-ho, ben profitós i que ens fa gaudir molt. Però si de normal ja som lectors, aquest dia, és com entrar a una bona bomboneria... perdem, del tot, el cap.
Sempre he pensat que els llibres, per la majoria de persones, són una mica cars. Massa impostos per un tema de cultura, un tema que enriqueix les persones, de moltes i variades maneres.
Jo sóc addicte, als llibres, em puc estar de moltes coses, però del meu llibre mensual, o dos.... de moment, no m'hi estic pas.
Intento estar al dia de les novetats, dels autors i autores que ja sé segur m'agraden, però també d'autors i autores desconeguts, sempre hi ha una primera vegada.
Em sento malament per una cosa, em fa certa vergonya reconèixer que no he pogut llegir el Quixot, malgrat que ho he començat tres cops... no passo mai de les primeres cent pàgines. Espero, en un futur, arreglar aquest "problema".
M'agraden llibres molt variats, acció, poesia, aventures, sentiments.... per sobre de tots, els d'intriga.
Aquest Sant Jordi he comprat tres llibres, dos per mi i un per una persona estimada.
Per mi, Care Santos, Media Vida, Passions, de Josep Garriga i per regalar, Lux Mundy, de Diego J. Fernández que a més em va signar el mateix.
Ha estat un bon Sant Jordi, en tots els aspectes. Tant és si són en català o castellà, o qualsevol altre que domineu.
Us animo a llegir, a endinsar els vostres caps en històries emocionants, en poesies que us esgarrifin la pell, que provoquin, com ho fan amb mi, milers d'emocions.
Gaudiu de la lectura, no cal que sigui Sant Jordi.

(Escrit que vaig fer per la revista Skorpio d'aquest mes, la imatge és de Diego Fernández)


2 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Jo et faig costat, tampoc he llegit el quixot...però amb la diferència de que jo no ho tornaré a intentar, o això és el que penso ara per ara.

Sergi ha dit...

Aquí un altre que no ha llegit el Quixot, que no s'espera a Sant Jordi per comprar llibres, tot i que són caríssims, i que sempre té un llibre entre mans, quan no en té dos. Llegir em dóna vida. És una d'aquelles coses que mai no deixo de fer.