dissabte, 29 d’octubre del 2016

Belleses estranyes...


De xarrera amb les amigues he descobert que m'agraden els homes de "bellesa estranya". Les cometes són perquè si jo els trobo guapos, no veig on és lo estrany. Però noi... era l'única que els hi trobava.
Gairebé totes diuen els mateixos, Brad Pitt, George ClooneyMario Casas... a veure, no negaré que són macos però d'aquí a veure què són "homes potents", doncs no.
Flipen, encara, les amigues, que trobi guapo Benicio del Toro, Jon Travolta, el d'ara, no el jovenet de GreaseJavier Bardem....
Homes amb rostres, i nàpies, potents. Mai ho havia vist d'aquesta manera, elles m'ho varen fer veure. Perderia el cap per Benicio amb els ulls tancats!
M'agraden cares amb personalitat. El primer que miro, sempre, sempre!, és els ulls, a mi em diuen molt. De vegades m'equivoco, és clar, però un home amb la mirada intensa i directa, ja m'ha guanyat la meitat. La nàpia?, què més dona!







 



Fa vuit dies vàrem sopar quatre dones al Peix&Xips de la plaça de Cuba, us el recomano, el peix boníssimsuper gustós, i les patates molt bones. Els cambrers i cambreres molt joves i simpàtics. La pena és que el lloc és petit i el sopar va ser a la terrassa, ni que com estàvem avisades, duiem jaquetes! Val la pena.
En acabar el sopar vaig entrar a fer bromes amb un xicot de la taula del costat, i certament, tampoc era el que es coneixer per un xicot "guapo", però el que vam riure en uns minuts i les floretes que ens vàrem tirar, va confirmar que m'agraden els homes "diferents" que a la resta de dones. Encara ric en recordar-ho.
Les meves amigues, que esperaven pacients que acabés el meu "festeig", prou que m'ho varen fer notar.
Joana, has acabat de lligar?. Jo en dic relacions socials:)


2 comentaris:

Garbí24 ha dit...

ha quedat clar, potens, que surtin dels estereotips i primera mirada als ulls.
La segona mirada on la poses?

Conchi ha dit...

Hola Joana, m’has fes riure una estona amb la teva publicació deseixida i oberta.

Petos