diumenge, 18 de setembre del 2011

Tinc un dubte....


Consulta per qui vulgui respondre.
Creieu que les males persones saben que ho són?
És a dir, jo, quan acabo el meu dia i deixo el llibre a la taula de nit, apago el llum, em poso els taps a les orelles (una més de les coses negatives deixades per un ex), doncs... deia, quan em preparo per dormir, faig un repàs del meu dia a dia, del que m'ha agradat, del que no, del que m'espera demà...
Llavors em plantejo, les males persones, quan valoren les seves actuacions veuen el mal que fan?, que han fet? Què pensen fer encara?
No troben que sigui així o bé en gaudeixen? Ser dolent deu ser això no?, per ser-ho, no hi ha sexes. Tots i totes hem fet alguna cosa que després ens hem penedit, però i el que ho fa de vici?
Amb les actuacions que tenen algunes persones, jo, no podria aclucar l'ull!.

9 comentaris:

gatot ha dit...

diuen que tots tenim raons per justificar el que fem...

sovint m'he quedat parat quan algú m'ha preguntat: quina és la teva tàctica? quina és la teva estratègia?

imagino que hi ha persones que tenen tàctica i estratègia... deuen dormir molt malament...

Garbí24 ha dit...

per sort es una cosa que no es pot aprendre....s'hi ha de néixer, la llàstima es que em sembla que en neixen masses amb aquest tic

Joan P. ( JAPS ) ha dit...

Ja fa molts anys vaig treballar amb una persona que de tan en tan, hem deia que si no cardava no estava tranquil, i jo pensava que el pobret estava mal atès sexualment, (com la majoria dels mortals) la sorpresa va ser quan vaig descobrir la seva dolenteria i les ganes de tocar lo que no sona.

Estic segur que no es ser dolent, és la qüestió de fer mal per fer-lo per anular a una persona sigui com sigui, per el motiu de gelosia o altre, de fet, la majoria dels polítics u son per tenir poder i fer el que lis roti, trepitjant a tord i a dret, i els que no u son u fan per cardar.

Les lleig protegeixen i fan que algunes vegades sigui com un embut (mireu per el forat petit o bé per el forat gran) i que ningú pugui treure aigua clara en aquestes dolenteries, diuen que la por fa guardar la vinya, així dons si aquestos dolentes tinguessin alguna classe de por o represio, no farien lo que fan.

Resumin :

Qui t´informació te el poder, això si, també pot ser dolenteria.

Salut i petons

Francesc Puigcarbó ha dit...

n'hi ha que si, i a més a més se'n vanten

Anònim ha dit...

Mira, si tens un vici que et fa mal a tu mateixa... Però si fa mal els altres, jo ja li posaria un altre nom, que no escriuré pas perquè sona malament...

Montse ha dit...

estic segura, Joana, que quan caus al llit, hi caus literalment: amb la consciència ben tranquil·la i cansada de treballar!

dorm a gust i no et preocupis!

zel ha dit...

crec que, el sol fet de fer balanç, ja diu com ets, ells ni s'ho plantegen...

Jordi Gras ha dit...

el cojo deice que no cojea

Cronos ha dit...

Hi ha de tot.

Hi ha que son dolents i ho saben, Res a fer.

Hi ha que son dolents i no ho saben, A vegades nomes cal explicar.los que fan mal perque canvíin.

I hi ha que son dolents, pero que encara que els hi expliquis no ho entenen així. Aquest son els mes perillosos ja que de la seva dolencia, en alguns entorns, en diuen psicopatia i es considera malaltia.