dijous, 12 d’agost del 2010

Lectures, a tot drap!


He llegit en unes hores el llibre "Una sortida digna" de Jesús M. Tibau.
El vaig comprar per internet a canvi que vingués signat per ell, ja us ho vaig explicar.
És magnífic, al llegir que parlava de la mort, doncs vaig dubtar, a l'estiu prefereixo llibres més distesos i que no em facin pensar gaire, però les ganes m'han pogut i quina sorpresa!.
Cert, parla de la mort, amb una fina ironia, un punt d'humor negre, una diguem lleugeresa que et treu un somriure als llavis amb situacions del tot inesperades i divertides.
No he pogut deixar la lectura fins al final.
Al ser diguem "contes curts", independents l'un de l'altre, permet arreplegar el llibre en qualsevol moment, fins i tot mentre feia el sofregit de l'arrós, i anar avançant.
Si teniu l'oportunitat el llegiu, creieu que val molt la pena.
En un altre moment faré un petit resum de tot el que estic llegint, que no és poc, però aquest llibre mereix un apunt per ell solet.

4 comentaris:

sànset i utnoa ha dit...

i com ho vas aconseguir això? m'hasdeixat intrigat...

*Sànset*

Garbí24 ha dit...

jejeje jo també el tinc dedicat....

Jesús M. Tibau ha dit...

moltíssimes gràcies!

Joana ha dit...

I jo! jejeje fina ironia i de la bona!
A tot drap... ;)menys el de la pols, el que sigui1