diumenge, 4 de juliol del 2010

I com vola el temps...


Ja fa dies algú em va preguntar si havia inscrit el meu bloc als premis Blocs Catalans, després de riure una estona em va convèncer que ho fes, almenys tenia el seu vot!
Aquesta persona no és del que podriem dir "de la meva corda", però li agrada com escric i a mi em va fer gràcia, després d'uns quants mails d'anada i tornada, em vaig inscriure.
Encara que sempre guanyen els mateixos, jo també he votat a qui m'agrada, crec que està bé que hi puguem accedir la resta de mortals.
Ja tinc 19 vots! tot un èxit per un bloc petitonet com aquest que ja te més de 800 entrades...

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Caram Joana, com has pujat! Quan et vaig votar només en tenies set o vuit! Felicitats!
Petonets.

Garbí24 ha dit...

No m'he apuntat mai encara en coses d'aquestes...en alguna cosa encara soc verge....;)

Isa ha dit...

Molta sort!!

sànset i utnoa ha dit...

Doncs no en són pocs!

Endavant!

*Sànset*

nrumo ha dit...

Y més que tindràs!

1petóJoana!

Unknown ha dit...

En tens 26 ja!