dimarts, 6 de juliol del 2010

Arrufant en nas...




Incomprensible.
Val, puc admetre que no soc llesta ni potser ni tan sols intel•ligent, em costa molt, segons quines coses, que entrin al meu pobre cap, potser aquest està una mica tip també.
Tip d’incongruències, de tonteries, de defensar parcel•les com qui defensa l’hortet.
Ni entenc ni respecto que no es puguin posar d’acord ni amb el lema de la manifestació.
De veritat, aquí què defensem?, l’hortet o la dignitat com a Nació amb sentiment de país que som?.
El meu fill em va intentar convèncer ahir d’anar junts a la manifestació, si en algun moment he dubtat ara ho tinc clar.
No hi vaig, prou de tonteries punyetes!
Si no us poseu d’acord ni amb això com cony ens han de prendre de manera seriosa “passat l’Ebre?”.
Sí, estic de dol per l’Estatut, aquest que ens han retornat retallat i malmès després de 4 anys.
Alguns, quan no poden guanyar les decisions dels i les votants a les urnes, doncs apa! Al Constitucional.
Ara van per la llei de l’avortament, sort que mentre tant, podem anar respirant no?.


Com sempre, magnífics "Calvitos".

7 comentaris:

Joan P. ( JAPS ) ha dit...

Això de la manifestació i de la manera que te que ser la capçalera, és perquè el molt Honorable President (Sr. Montilla) no posa els cullons al damunt de la taula, ja n´ha prou de tonteries, la senyera i res més.
O som, o no som ?

Anònim ha dit...

Jo tampoc hi aniré.
Ens veiem!

Unknown ha dit...

Doncs jo si que hi aniré encara que t'hagis rajat, és el deure de tot bon català. Si vols fem un repas de totes les coses en les que el PSC no s'ha posat d'acord amb el PSOE, la democràcia és així.

Joana ha dit...

Jo m'aniré a viure al Port de la Selva :)i em faré un biquini amb la senyera.
Quin tip de gent
Bon estiu Joana!

Striper ha dit...

Jo segueixo molt trist la polemica , es que no aprendan mai?

sànset i utnoa ha dit...

Em sembla que alguns dels "caps pensants" (poc coherent el terme...) del PP encara no saben que el caudillo ja és al clot de fa dies!

*Sànset*

Montse ha dit...

El meu lema per a la mani (a la que no aniré, perquè me n'han fet predre les ganes) seria aquest:

TOY FADÁ. / o, si vols,
TIC FADADA.

Així segur que no molestaria ningú...