dimarts, 18 de maig del 2010

Retalls....


Com és evident aquests dies molta gent està empipada, a ningú li agrada que li retallin res i molt menys, el sou.
A mi, de moment, m'he l'han congelat, ni se sap per quant de temps.
També intento entendre que d'aquí no sortim, d'aquest forat negre, si no hi posem una mica entre tots i totes, cert...
Però, no seria més lògic que hi posin els que més tenen?, aquests que juguen a la borsa i la fan baixar i pujar al seu antull, aquests que mai s'abaixen el sou i segueixen fent vida de millonetis caigui qui caigui...
No soc economista ni faig estudis, però veig que el dia a dia és cada cop més dur, qua pago més llum des de que ho fan per mesos, encara que ells diuen que no, quan vaig al super i sense cap caprici la cosa puja i puja...
Estic d'acord ha posar la part que jo pugui asumir, és clar que sí!, però potser que valorin si les persones que cobrem tan poc, podem fer el mateix sacrifici.
Aixó sí, escoltar en Rajoy i la Cospedal parlar de drets socials.... em fa un fàstic imponent!, no tenen ni gota de vergonya. Fan de tot, menys ajudar.

6 comentaris:

Garbí24 ha dit...

En aquest pais tot congelat.....semblarem La Sirena

Anònim ha dit...

Entre tots i totes ho hem de fer.

pepi ha dit...

Cadasqú busca la seva manera de sortir. Alguns la paguem cara!

TERESA ha dit...

Hi ha gent que estem acorralats; i no trobem sortida, per pocs diners una miseria per tots aquells que mouent per les altures, un politic Mataroni hem contabe que hi ha un restaurant que sols per 18e. hes menjabe molt be, i jo pensabe no saps aquest tot el que jo solo fer per aquest preu. En quant els altres ja ni parlar.ne sols hem el que valent un del vestits del Camps jo pagaria una deuta que hem te freguida

El veí de dalt ha dit...

Els peperos foten fàstic, cert; però noia, els sociates no han estat a l'alçada...

ILDEFONSO MARMOL ha dit...

Esta gente no tiene verguenza, pero nosotros hemos conseguido, que mucha gente ya no encuentre diferencias, entre unos y otros. Un beso