dimarts, 25 de maig del 2010

Estic que mossego!!


Està vist que al Món hi han un bon grapat d'incompetents, i lo pitjor, la majoria tenen feina!.
Avui, un cop més, el Mataró bus m'ha tret de pullaguera, però encara ha estat pitjor el meu intent de fer una queixa al 010 de l'Ajuntament, i no és la primera vegada que em pasa.
El bus que agafo cada dia per venir a casa, pasa, bueno, ha de pasar a les 12:57 per la plaça de les Tereses. No ha pasat.
Jo, ja mosca, m'he dit, va Joana, es deu haver espatllat, això pasa no?.... paciència i a esperar el de les 13:15, doncs no!, aquest tampoc ha vingut, llavors veient que al "telepronter" posava que en quedaven més de 15, de minuts, he trucat, tal com indiquen totes les parades, al 010, vía mòbil.
He tingut que trucar 4 vegades! 4!.
La primera s'ha penjat. La segona una noia em diu que em pasa amb la companyia, no m'ha donat temps a dir que no, que em fes ella la queixa. Al fer el pas, s'ha tornat a penjar la trucada. Torno a trucar i una altre dona em diu que m'esperi, que fa una consulta i em deixa allà penjada, la trucada s'ha tallat. I ja anaven 3!.
Al tornar a trucar, aquest cop sí, cabrejada com una mala cosa, lo primer que li he dit es que pobre d'ella que em pasés amb ningú, que la seva obligació era atendre els i les ciutadans i ciutadanes i que exigia una resposta a la meva queixa, com pot ser que una linea com aquesta pasi cada hora un dia laborable? qui em dona explicacions?.
La noia, veien el meu cabreig, ha prés nota i m'ha demanat tot, dni, adreça, correu, parada on em trovaba i tot perquè?, per poder demanar que m'enviín un correu de resposta!.
Aquesta companyia te impunitat, no és la primera vegada que ho dic, és una merda absoluta i a sobre, si preguntes quan per fí ha arribat el bus després de 40 minuts llarcs a la parada el conductor ni et respón i et mira amb mala cara.
Se que no servirà de res la queixa, ja ho he pasat, però lo pitjor ha estat quan aquesta dona m'ha dit que demanés signatures a la parada a les altres persones que erem allà i fes la queixa a través d'una associació de veïns. Quins cullons!.
Llavors de què cony serveix fer una queixa a l'Ajuntament?, ja us ho dic, de res!.
Això sí, en arribar a la parada del carrer Picasso, mentre baixavem del bus com xaiets acalorats, ha arribat ben enganxat un altre nº2, vuit, és clar.

5 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Bona publicitat fan perque ens animem a anar amb transport public.
Si estàs molt rabiosa...vigila on mossegues eh!!!!

Anònim ha dit...

Per això, jo gairebé vaig sempre caminant; mentre esperes... ja ets al lloc! El telèfon aquest tampoc es que el faci servir molt, que jo recordi, una o ninguna.
Bon dimecres, Joana.

Unknown ha dit...

Això si, per apujar els preus a principis d'any tot i la crisis si que son puntuals! A més el que dius, que haurien de donar classes d'educació, a d'altres em sembla que els van regalar el carnet perquè es passen tot el trajecte fent frenades brusques.

Montse ha dit...

I només era l'autobís, Joana... imagina't tot lo altre...

Isa ha dit...

Què fort em sembla! A veure si almenys et contesten!