dijous, 31 de desembre del 2009

Mirar enrera....



Avui he volgut mirar què vaig escriure fa un any, la nit de Cap d'Any. No acostumo a rellegir els escrits, quan escric ho faig de cor i tal com ho sento, ni que sovint callo coses, les dic com les veig i sento.
Fa un any vaig escriure Ara, en aquest moment...., escrit tendret i una mica emocionat on ja deixava entreveure que aquest 2009 no seria pas un bon any. No ho ha estat i espero impacient el seu final ni que tinc que asumir que tinc un gra al cul, bueno, dos, que no m'ho posen pas fàcil, els penso ignorar tant com pugui, si no és possible, doncs farem el cor fort.
Jo he de valorar que tinc molta sort amb moltes coses.
Tinc una família estupenda, uns fills... bueno.. de lo millor, unes bones amigues i bons amics.
Tinc feina, pis per viure, estic envoltada de bones vibracions i vull seguir així, vull viure tranquila, no crec que sigui demanar massa.
Així que fent servir tot el que tingueu a mà, mireu de ser feliços, sense fer mal a ningú, doneu, un cop més, molts petons i abraçades, no us feu mala sang, si podeu, passeu de llarc dels mals rotllos, i si no podeu, doncs a fer punyetes amb ells!.
Sempre ens pot quedar fer això, o això.... :)
Bon any!, nosaltres seurem al voltant d'aquesta magnífica taula.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Joana yo digo como tu que este año tenemos que cogerlo mejor yo digo como me decía mi Abuela que no hay mal que cien años dure, yo te deseo para este año toda la felicidad para ti y para tu familia una abrazada de tu amiga Encarna

Striper ha dit...

Amb el concert de cap d'any des de Viena bon 2010.

Albanta ha dit...

Molt Bon Any guapaa!!
La vida s'ha d'encarar així, pasant pe alt els grans al cul que incordien i mirant de gaudir de tot el que tenim.
Que sigues inmensament feliç amb la teva família i amics, i que ho pugam compartir amb tu.
Una abraçada ben forta des del PV

ILDEFONSO MARMOL ha dit...

Que lo mejor del 2009, sea lo peor para este incierto 2010.- Un fuerte abrazo, para tí y para todos los tuyos.

Anònim ha dit...

Que el 2010 sigui un bon any pels que el 2009 no ha estat així.
Un petonàs.