dimecres, 30 de desembre del 2009

Cuina i música...


Avui he tingut un dia esgotador, però estic encantada.
Aquest matí en Martí i jo hem fet un bon grapat de compres, la Reina d'aquesta família va justeta però compleix tant com pot.
Per sort hem trobat gaire bé tot el que buscavem i després de comprar el sopar per demà, a mi em toca el plat fort, ell s'ha relaxat, jo he començat a cuinar a les 3 i encara estic "en ello".
Farem el sopar a casa del meu fill Daniel i serem 11 persones. Com en Martí serà fora una setmana, ell i jo farem avui un soparet especial de comiat d'any. Ara ha marxat amb el seu germà a fer les darreres compres.
Demà toca entrants, super entrants fets per en Daniel i jo estic fent Pollastre de Pagés amb prunes, panses, pinyons i una picadeta...
També cuino un plat nou, veurem què passa!, "Caldereta de cordero", espero que surti bona, tendreta etc... amb tot el que porta ja pot!, lo més divertit ha estat trobar vi de "Pitarra", la recepta es cuina amb aquest vi i jo no l'havia sentit nomenar mai, cada dia aprenc algo nou.
Ja miraré de posar alguna foto si hi penso.
I per tota aquesta feinada què millor que una bona música.... ara mateix escolto Sau, i és que el foc, no ha de ser només als fogons!
p.d. feina feta.

8 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

Bon profit, i bon any 2010!

Joana ha dit...

Ostres Joana quina bona pinta!!Ja m'hi apuntaria :)
Que tingueu una bona entrada d'any i que disfruteu de la nit!
una abraçada
i fins l'any que ve :)))

Anònim ha dit...

Guau!!! Nyam, nyam!!!
Que gaudiu molt de la nit.
Un petonàs.

Striper ha dit...

Un invitayt mes no i cabria ja em portaria la cadira sio cl es que aquests plats tenen que estar molt bons.

Unknown ha dit...

Bones festes...
Del menjar no anem a parlar...
:-P

Garbí24 ha dit...

Bon menjar i bon any!!!!!!

Pipero ha dit...

Com deia la meva àvia -que era manya- "si con esa pluma no vuelas...". Aquests plats sembla que fan "XOP-XOP" i tot...
Bona sortida i bona entrada a l'any nou, Joana!

Ptns.

teresa ha dit...

Bona sortida i bona entrada de any per tots, i bon profit; tot sembla molt bo