diumenge, 29 de novembre del 2009

Ser "estranya" te això...



El Món s'ha aturat. Si, tal com sona, avui no hi ha més notícies que el Barça-Madrid, rés no és important, les notícies duren 10 minuts i la informació esportiva en dura 20...
I quan expresses la teva incomprenssió et miren de manera sospitosa... no seràs del Madrid tu no?....
Ahir, que varem fer un vermutet a casa amb un germà i una germana, amb parelles i fills, fins i tot la meva germana em va dir.. "Joana!, que és el Madrid dona!", aqui vaig veure la meva sol.litud...
Total, jo, aqui, preocupada per temes com aquest, que no avança, per notícies com aquesta, la llibertat de premsa abusa sovint.... i per arribar a final de mes!, i no, les meves preocupacions son d'inferior categoria.
Començo a pensar que no soc una bona catalana doncs no estic gens, ni mica, preocupada per el resultat del partit, és més, penso veure una peli mentre el fan... i que consti, no és per "tocar les pilotes".

7 comentaris:

Anònim ha dit...

No estàs sola, Joana, si et serveix de consol, ja som dues... Fins i tot a un lloc que ni podries imaginar van fer una "porra" a veure qui guanya de tots dos; ovbiament jo no he posat cap resultat, i em van dir: que no hi poses res? Doncs no, no m'agrada el futbol, i m'és totalment indiferent qui guanyi, ara mateix també tinc altres coses al cap...

Striper ha dit...

El mon continua malgrat el partit a mi tan me es.

Dan ha dit...

Joana, ho has d'entendre. És el que tenen els símbols. Un barça-Madrid és més que un partit, igual que una bandera és mes que un drap o un himne és més que una cançoneta.
Dir això, recalcar que tampoc cal donar una importància exagerada als símbols. Que els excesos són dolents en tot.
;-D

Garbí24 ha dit...

Sóc del Barça...de sempre, però avui no el veuré,doncs no disposo del Plus, i no em passarà res de res, ja veuré el resultat demà, jo no visc dels seus sous i una cosa es ser fanàtic i l'altre ser simpatitzant d'un club.
Però vull que guanyi....

Francesc Puigcarbó ha dit...

Ha guanyat el Barça 1-0 , mala, molt mala catalana ets que ets pilotaire. Demà ja ens tornarem a emprenyar amb les collonades de cada dia....coses dels homes noia!

Montse ha dit...

Joana, no estàs sola: jo vaig veure Pasapalabra (si, confesso que ho veig cada dia que ho fan, si puc, encara que sigui a telesinco) i després em vaig posar musiqueta mentre brodava una tovallola :)

Isa ha dit...

Jo no sabia ni quin dia era, sóc pitjor "catalana"? Ambtot, m'agrada saber el resultat i m'alegro si guanya el Barça.