dilluns, 6 de juliol del 2009

Amb poques ganes....




De vegades ens "toca" fer coses que no ens venen especialment de gust. Algunes, doncs les fem per fer content algú que tenim a prop.
D'altres, malgrat no havet fer absolutament res per que ens "caiguin" a sobre, s'han de fer per supervivència, per no permetre més abussos de confiança.
Un exemple de la primera; el dia del bateig d'en Dídac, el meu net, la meva jove, Mar, em va demanar que llegis unes lletres a l'Esglèsia... la meva primera reacció va ser respondre... Mar... que quan li doni l'esquena, el "sant Crist" que està penjat a Sant Simó, em foterà una patada al cul per infidel!, ella, molt seriosa i coneixedora de que soc una descreguda... em va respondre.... ho fas per el teu net?, com és evident, ho vaig fer encantada i el "Sant Crist" va respectar les meves "posaderas".
Una altre cosa és anar al llocs oficials, on normalment he d'anar per ser representant de l'empresa on treballo. És clar que molt pitjor és anar al mateix lloc per temes personals....
De vegades ens toca carregar amb cada creu....
Sabeu què?, em vaig a posar fresqueta, gaire bé tant com la de la imatge.......

1 comentari:

Anònim ha dit...

Xicaaa !! ànim