dissabte, 11 d’abril del 2009

Quan les cames volen...

Platja de Pineda de Mar

Ahir, amb en Martí, que feliçment torna a ser a casa després dels seus viatges, varem fer una petita excurssió.
En pujar al tren, direcció Massanet, primer anavem amb la intenció de baixar a Calella, varem canviar i voliem anar a Malgrat, però en arribar a Pineda, ens varem mirar i amb una "arrebolá", ens varem baixar allà.
Era ben núvol, diuem paraigues i bones sabates, però estavem ben convençuts que ens mullariem.
Platja de Calella

Varem passejar per el mercat, si, era dia de mercat i ni ser festa, allà el fan. Després varem agafar el passeig marítim i a pas lleuger no varem parar fins arribar a Calella.
Fa molt de temps haviem vist aquest camí des de el tren i en teniem ganes, el cel era imponent, uns nuvols foscos ens varen fer patir una mica, però fins i tot varem poder fer un aperitiu en un "xiringuito".
Quan varem ser a Calella, varem buscar lloc per dinar, com uns "guiris", per cert, deunidor els que varem veure, a les 13:30 teniem gana, ens varem decantar per un japonés, el "pato pekin" bonissim!.
Després una volteta, ara ja si plovia suaument, i a buscar el tren.
A la tarda encara ens va donar temps de fer un pastís i fer una feineta web que ell i jo teniem pendent mentre escoltavem la música de Hairspray i ens marcavem algun ball.
Total.... un divendres estupendo.
Les fotos les ha fet ell, ara hi te una gran afició i n'estic del tot encantada.

Montse ha dit...

Un dia complet! Que bé, de tant en tant, eh? una sortideta a soles amb els nostres "nens"...
Bon dissabte de glòria, Joana!

Striper ha dit...

A vegades no calen grans coses per pasar grans dies.

Toni Soler ha dit...

Bona caminata. En ocasions resulta molt agradable sortir sense un rumb fix, deixar-se anar.
Petons

zel ha dit...

Caram, d'això se'n diu disfrutar del dia...i jo vinga a rentar plats, i roba, i desar i plegar roba, i corregir, i....merda, a la propera, m'apunto!

Anònim ha dit...

Joana!!!! Ja he arribat!!!!
Ja t'explicaré com és la platja d'Oropesa de Mar... Tela!!!!
Ho vau passar bé, ja ho he vist.
Un petonàs.

pepi ha dit...

Noia quina explicació tan bonica. Fas venir ganes de fer la mateixa ruta.