diumenge, 5 d’abril del 2009

Dijous de "Glòria"...




Aquest dijous passat, aprofintant les poques ocasions que el meu estat de mare "soltera" em permeten, vaig anar a un lloc que en tenia moltes ganes, un concert de jazz.
El feien al Casal Aliança i em va encantar, potser jo hauria escollit alguna peça més mogudeta, em decanto per un jazz més "negre", diguem "King" Bolden o el gran Duke Ellington, però la veu de Sílvia Pérez, encisadora i la esplèndida actuació dels tres músics, em varen fer gaudir d'un vespre, apart d'encantador, molt relaxant, que bona falta em fa darrerament.
L'ambient de la sala, de lo més acollidor, cava, pastetes, la llum molt suau...
Les prèvies, sempre tant importants en tot, un jove em va recollir a la feina, varem anar a sopar, bona conversa, bona teca, i bona companyia, llàstima que no vingués afeitadet!, hauria estat insuperable :).
Lo dit, dijous de Glòria!

3 comentaris:

zel ha dit...

Genial el video! Tenim gustos musicals en comú!!!!!

M'ha fet riure això de la "gloria", ja no es diu gaire, eh? petonassos, va bé de tant gaudir de ser mare soltera...

Striper ha dit...

Vinga que tens mes dijous per gaudr, petons.

Anònim ha dit...

Al veure el títol he pensat en que feies un relat d'alguna vivència juntes, o que t'havies colat, jo deia no és pas dijous de glòria, és diumenge de glòria... je je je.
De qualsevol manera ho vas passar genial dijous, millor!!!