divendres, 20 de juny del 2008

Molt bé!.... i molt malament!....


Bé, més que bé, magnífic.... ni que alguns votin en contra, bona notícia. No estic sola, sempre ho dic. Malgrat que algunes agrupacions han votat en contra de manera incomprensible per mi.

Malament, però molt i molt malament, les bones notícies sempre son les menys.... lo més segur és que ell sigui dels que votarien no.
Molt més malament encara, casi indignant, bueno, jo estic del tot indignada.

Perdò? per ultratge?.... i aqui on queda la famosa llibertat d'expressió?, o la mateixa sols val per la senyora Terribas?. Cony de país que ens ha tocat patir!.
Ànims Pepe! el poble està amb tu. No en va ets l'home que més m'ha fet riure a la meva vida.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

GRUP PROPI?. PERQUE? PER XARRAR UNS MINUTS? I AFER BONDAT,NO SIGUI QUE TORNI LA DRETA.....JUGANT AMB BCN.......

Anònim ha dit...

Joana, estic amb tu, encara que molta gent no ens entenguin.

Isa ha dit...

No m'ho puc creure això del Rubianes, indignant! Ànims, Pepe!