diumenge, 5 de desembre del 2021

Estimat germà Eduard....


Estimat germà Eduard, cap de família que m’agradava dir-te....

Fa un parell de dies vaig pensar aquestes lletres que ara llegeixo, la gravetat de la teva malaltia feia preveure un dur, i llarg, camí, amb aquest trist final.


Hagués preferit no llegir-les, no haver de reconèixer que malgrat la lluita, dura i contundent, has estat molt valent contra la malaltia però la cosa no ha anat bé.


Ho hagués preferit de cor, per no reconèixer la teva absència, i que la nostra família, durant tants anys en expansió, com ens agradava dir ja que érem 8 germans i germanes!, ara, és dur sentir, i veure, que va minvant, i no m’agrada, gens.


Crec que tots i totes, els teus germans i germanes, amb la companyia de les parelles, hem estat al teu costat. Des del primer ingrés, allà, tots fent pinya, ni covid ni punyetes, sempre ho dic, en els durs moments, aquesta família es fa gran, creixem, ens acostem i donem suport.


Al llit de l’hospital em vas dir com n’estaves d’emocionat, de veure’ns a tots i totes allà, no podíem entrar, però érem a la porta, esperant notícies, que sabessis que hi érem, que et pensàvem. I en els pocs moments que ens deixaven entrar, sempre tenies un somriure als llavis.


Saps que et trobarem a faltar, molt. Els vermutets al Toni, els cafès a Ca la Nuri tornant de caminar els diumenges al matí, el teu somriure, quan em veies a la porta de casa que us esperava. Les pegadolces que tant t’agradaven, el diari Sport, sempre a les teves mans! El Barça, com no!


Jo, especialment, trobaré a faltar, i molt, les llargues abraçades, fortes, fins i tot en els pitjors moments, les vegades que he vingut a quimio amb tu, quan et treia un somriure tot dient... abraça’m fort que no tinc marit!


Que tinguis un bon viatge, que el camí, cap on sigui, sigui suau.

Aquí has deixat un buit important. Et recordarem, sovint.... 


4 comentaris:

Mari Carme ha dit...

Em sap molt greu Joana! Estic segura que vau fer pinya, com sempre. I es va sentir estimat. És el més important. Una forta abraçada.

Conchi ha dit...

Estimada Joana, el teu germà des de on sigui, et sentirà molt orgullós de les tendres paraules que li escrius, me ha emocionat molt llegir-les. Estic al teu costat quan vulguis parlar una estona.

Una forta abraçada.

xavier pujol ha dit...

Que en pau descansi el teu estimat germà. El cap de família.
Una abraçada, Joana.

Dolors Abril ha dit...

Quin greu Joana, no hem pensava que aquest mal esdeveniment,hagi set tan aviat.Quin greu. Que la terra li sigui lleu amiga. El més sentit condol a tota la vostra família i amics i molts petons i abraçades per tu amiga.😢💋💋