diumenge, 22 d’agost del 2021

Un moment, si us plau!!!


Aturem-nos!

D'acord, cert, ahir vaig fer seixanta anys... 60! Deixo a part que no se on han anat a parar i com tan de pressa, però... aquest escrit és per respondre algunes "aportacions" que he rebut, i vagi per endavant... he rebutjat!

Joana...

Ara ets gran, ja no pots fer bromes "picarones". JA!

Ja no pots somriure al moreno que creues sovint a l'avinguda ni deixar caure la mirada. JA!

Res de lluir escot, popularment conegut com a "canalillo". JA!

S'han acabat les "escapades" a fer mojitos al port. JA!

Res de fer escrits eròtics, o sensuals, al bloc. JA!

Res de fer viatges sola. JA!

Res d'anar fins al "cul del món", (amb afecte), sola. JA!

Has de mirar de no ser tan sincera, ja no toca.... JA!

Has de ser més moderada, deixar lo de "Juanita la Roja" JA!

Aquest cabell tan estrident, violeta... potser un color més discret? JA!

Llavors qui seria? Evidentment no seria jo!

Sempre és bonic celebrar, i jo, ho celebro tot! Per sobre de tot sé que soc afortunada, en un munt de coses, i això que la darrera setmana ha estat, certament, dura.

Vagi per endavant, soc la mateixa i penso seguir, sent i estant, divina!!

Per cert... gràcies a tots i totes els que m'heu dedicat un pensament en aquest bonic dia. Els missatges han estat molts i molt afectuosos, comparteixo algun dels meus "nens".  I moltes, moltes gràcies, al la meva família, amics i amigues, per la gran sorpresa d'ahir al vespre, per ser-hi i per demostrar, que m'estimeu. Encara estic emocionada.















3 comentaris:

xavier pujol ha dit...

Per molts anys Joana.
60 anys, si hi ha salut és una de les millors edats. Els meus els vaig celebrar el dia que em feien la penúltima sessió d'una mena de químio que em van haver de fer per un càncer que vaig passar el 2015.
Ho van fer bé perquè ara tinc dos sisos: 66 i puc seguir dient: "Nà" fent.
Et desitjo molta felicitat, salut i força.

Joana ha dit...

Benvolgut Xavier,
Gràcies per les teves lletres. Jo els visc amb alegria, tots!
La vida, sovint, ens colpeja, no podem decaure!
Feliç que estiguis bé. 😘

Conchi ha dit...

Que por muchos años continues pensando de la misma manera Joana.

Una abraçada.