dijous, 26 de febrer del 2015

Adoctrinar....


No se què té en Wert, torero!!!, que és llegir alguna notícia del seu ministeri i aconseguir que tingui mala llet de bon matí.
Avui, dono gràcies, al temps i la meva edat, que en Martí acaba aquest any el batxillerat i no hauré d'actuar ja. Em veia sent de les primeres persones a ser atacades per les noves armes tasser dels mossos per anar a l'institut i muntar un "pollastre".
Ara, que som al segle XXI, sí pp sí... al XXI !!!! Obligaran la canalla a estudiar religió. OBLIGATS!!
I dic jo, no estem en un país aconfessional? JA!!, no us ho creieu pas això, som a un país on els ministres com en Wert, torero!!!, creuen que no sabem educar els nostres fills i filles, pobrets, no els evangelizem i és clar, algú ha de vetllar per ells no?
En Martí va ser batejat, per mantenir la pau marital, ho dic alt i clar, total, va servir per a una merda, ja em perdonareu. Ara, ell, no em perdona que ho fes, quan els seus germans no els vaig batejar. Li he explicat els motius, els entén, però creu que vaig ser poc contundent. És clar que davant l'amenaça que ho fessin d'amagat meu..... vaig cedir.
Ara ha decidit, te 18 anys i pot, apostatar. Li he dit que és una beneiteria, que no li doni més voltes, però el deixaré que faci, només faltaria!.
Total,tenim ministres com en Wert, torero!!!, que pensen que som nens petits, que no sabrem educar l'esperit o bé creences, però senyor Wert, torero!!!, gent com jo volem que els nostres fills i filles decideixin, quan tinguin edat, què volen creure i en qui!
Vostè, primer, els va voler españolitzar, ara, adoctrinar. No pas els meus!!

Els meus fills no han anat a escola per aprendre a pregar, resar, creure.... i han anat per tenir un futur, uns estudis, una educació, aquesta que vostè, "senyor" Wert, torero!!, ha posat al límit, aquests estudis elitistes que ja sols els podran permetre famílies amb diners, com vostè, no "senyor" Wert?, TORERO!!
(p.d. Com podeu entendre lo de torero és per lo xulo que és)



5 comentaris:

Relatus ha dit...

De vegades penso que cada país té els polítics que mereix, al partit d' aqt paio el van votar... I no em faran creure que no sabien de quin pal anava! Per sort quan canviin els colors dels q manen la " reforma" educativa no s'aplicarà. Ara, no sé si l'esquerra espanyola està tant disposada a ser democràtica amb d'altres temes tb vitals...

Garbí24 ha dit...

I ara ens podrem tornar a quedar cecs si fem anar massa la mà? És que com tot torna enrere....

Elisabet ha dit...

Tomaaa molt ben dit!!! Els hem de fotre fora aquesta panda!!

Conchi ha dit...

Hola Joana!
Més clar impossible, aquets senyor cada vegada fica mes la pota.
Una abraçada.

Olga i Carles (http://bellesaharmonia.blogspot.com ha dit...

Molt ben dit!
Cultura religiosa sí, en general. i el més important... LLibertat religiosa.
Jo vaig ser batejada, però no em considero católica. He estudiat filosòfia i teosòfia i intento Aprendre de molts tipus d'escrits, doncs tota lletra t'explica..
Voler obligar a creure d'una manera determinada és voler colonitzar!!!

Olga
Una Abraçada.
Gràcies.