dimarts, 15 de febrer del 2011

El meu candidat....


La meva agrupació va escollir la setmana passada el candidat a l'Alcaldia.
Poc puc aportar al seu perfil. Persona honesta, accesible, sempre te una paraula amable i un minut per conversar.
Educat, creu en el que fa. Deixa participar, és més, demana que ho facis. Ja fa anys que el conec i encara no li he vist una mala cara ni una mala resposta.
No vaig poder anar a l'assemblea, en realitat, vaig preferir fer d'àvia, però li vaig comunicar el meu suport, ni que sigui en la distància, i ell va respondre amable i afectuós el meu correu.
Dona gust comptar amb un cap de llista com aquest.
Llàstima que no el puc votar, no votaré, no estic empadronada a Argentona, però a aquest poble li cal un canvi, i en Vador és el canvi efectiu i la coherència.
Ja n'hi ha prou de ximpleries.
Salvador Casas, el meu candidat.

1 comentari:

Toni Soler ha dit...

Estic segur que si és una persona que compta amb la teva confiança és també el millor candidat per a Argentona. Sort Salvador