dimarts, 12 de gener del 2010

Veure per creure...


I és que malgrat tot, tenim un país de lo més mascliste.
Aquests dies es parla de la "Sra. Robinson", diputada Irlandesa, però destacada com a "dona del Primer Ministre". Aquesta senyora, per dir algo, ha dit barbaritats dels gais, és una radical catòlica, ha "pressumptament" cobrat comissions... una perla vaja, però la notícia que més destacan d'ella és que tenia un amant de 20 any, 40 menys que ella.
Ella ha fet mèrits propis i tonteries variades per ser decantada de la vida política, però que ara resulti que el realment interessant és a qui s'ha ficat al llit, ho trobo una estupidesa.
Si ho hagués fet el seu marit, seria igual?, doncs no, aqui seguim amb la mentalitat que un home de 50 amb una xicota de 25 és un mascle.
Cony, jo també prefereixo un amant de 30 o 35!
Per un altre costat, però sense desmereixer el masclisme imperant, avui he llegit a El Periódico de Catalunya: Casament de pes, el músic Jamie Cullum es casa amb una ex model de talles grans...
Ho trobo una notícia de lo més estúpida, destaquen que la núvia és una "mazizorra" abans que escriptora i després ens queixem del jovent que pateix anorèxia i bulimia.
Potser les que tenim talles grans ens han de destacar per això?, també podem donar amor en mides grans, i sexe, i el que calgui!, cony que no qualsevol home està preparat per una "gran empresa"!
A més, talla gran una 44?, jo flipo! Recony que les "Boterianes" també tenim el nostre encant!

9 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

el mateix he comentat jo, Joana, si hagués estat al revés possiblement ni se n'hauria parlat del cas. En els homes es veu que és normal.

kika ha dit...

molt ben dit!!!

teresa ha dit...

Totalment d'acord amb tot; la edat dels amants tambe ¡¡¡¡¡¡

Garbí24 ha dit...

sembla mentida que uns polvets i quatre duros facin trontollar un país.

Anònim ha dit...

Si noia, sembla que algunes persones no veuen més endins del que poden veure amb els ulls.
Bon post, Joana.

Andrea. ha dit...

Encara que ens pesi, continuem vivint en una societat d'allò més misogena, si hagués sigut l'amant d'ell no hagués sortit enlloc....

I respecte a l'últim tros, la veritat em fa molta ràbia, però hi ha una frase que diu: "La meva autoestima no cap en una talla 36" (I ja et dic jo, que la meva en una 44 tampoc...)

Joana ha dit...

Mira el cas contrari, el Clinton...li continuen sortin amants de sota la taula i tots tan amples.
La senyora irlandesa amb tot aquest enrenou s'ha volgut suicidar o sigui que hi ha "tema "per estona.Sort que el pare de l'amant"el carnisser" ja no es viu per veure tot això.Ara de la seva carera política no he llegit res, només que era una catòlica recalcitrant :(
No anem bé...

Striper ha dit...

No ho seguit gaitre pero el tema de Irlanda esttava mes en utolizacio de fons publics que en les banyes no? I si hagues sigut al reves crec quue mes de un ministre a Inglaterra ha sortit er la porta del darrere.

Josep B. ha dit...

A mi d'aquest cas el que em cabreja és que aquesta dona hagués s'ha aprofitat de la seva posició per rifar-s'hi aquest noi, m'és el mateix els cromosomes d'ambdós, ai fos el seu marit amb una noia de vint o amb una senyora de vuitanta, seria el mateix, corrupció.

De totes maneres estic d'acord s'ha donat més bombo al fet de la diferència d'edat que al fet punible en sí, encara que aquesta senyora ha venut prou temps la seva moralitat (integrista cristiana, homòfoba, ...)

Pel que fa a la notícia del Periódico la veritat ni me la vaig mirar, m'importa poc qui es casa amb qui, de fet crec que em vaig parar a la paraula "model".