dimarts, 19 de maig del 2009

Positiu/Negatiu....



Això sí:

Això no:


Vica el Barça!

5 comentaris:

pepi ha dit...

Hola Joana:
M'ha fet gràcia veure la foto de la façana de la Plaça de les Tereses. L'altre dia em vaig quedar amb les ganes de fer-li una jo. I és clar, com que tu estàs a la 6ª planta tens una visió privilegiada.
Petonicos guapetona

Anònim ha dit...

Anem al mateix de sempre, gent que se n'aprofita de la moguda per formar aldarulls, són "folloneros" de mena. Passa com quan els estudiants fan manifestacions reivindicatives, n'hi ha que ni són estudiants i s'apunten per a "liarla".
És veritat, Pepi, clar la Plaça de les Tereses des del sisè... jo pensava en el cinquè i no queia!
Bon dia a totes dues! I petonicos, je je je.

Toni Soler ha dit...

Estic d’acord amb Gloria, sempre hi ha qui aprofita les circumstàncies per a provocar aldarulls. No són gent del Barça per molt que cridin en el seu nom. Visca el Barça.

Petons

Joana ha dit...

Pepi guapa,
llàstima que amb el mòbil no queda gaire bé! Vaig quedar impactada del tamany.
Glòria, sempre trobem aquests grupets que fan quedar malament a la majoria...
Toni, d'acord, com gaire bé sempre!
Petons als tres

Consol Prados Martínez ha dit...

estem d'acord!