dimecres, 13 de maig del 2009

Estàn, com gaire bé sempre, molt emprenyats!




I això, sempre, però sempre, vol dir que la cosa va bé.
Ahir dins els molts disberats que es varen escoltar al debat del "Estado de la Nación", vaig escoltar, i veure, molt malla llet i molt poques aportacions realistes.
Aqui sols tenen un objectiu, fer caure Zapatero, al preu que sigui, no "arrimar el hombro" i ajudar en aquesta etapa tan crítica, no pas!, i lo pitjor, insulatar, menysprear.
Quants governs admenten haver.se equivocat?, "ell", el "hombre" no ha reconegut mai haver començat una guerra del tot il.legal que ha provocat cents de mils e morts, i encara segueix aqui, com una mosca "cojonera".
Ahir, com a gran insult, Rajoy, que havia perdut els papers davant les propostes de Zapatero, és evident que no les esperaba, va dir... Ustedes no saben leer.....
Primer de tot, a Espanya encara queda gent que no sap llegir, per desgràcia, gent que no varen poder o no varen voler, tant és, però gent que ahir es tenien que sentir insultats, com em vaig sentir jo, que llegeixo i molt i soc sociata!.
Ja se que de la dreta espanyola no podem esperar res més, però encara tenen el "dò" de fer.me emprenyar.
Zapatero ha de mirar a l'Esquerra i buscar suport, no és re indigne fer.ho, abans al contrari.
Mentre segueix el debat, decideixo desconectar i escoltar Antonio Vega, quina gran pèrdua per la música i quants records amb les seves cançons...

4 comentaris:

Striper ha dit...

El vaig sentir una mica, jo sicerament a part del PP que evidenmemnt vol que plegui el zapatero, crec que no ho esta fent gaire be ni ell ni la resta de clase politica, també crec que amb Catalunya s'esta portant malament fins ha la humillacio,Jo sempre he votat PSC , pero ales europeas no crec que els politics es mereixin que anem a votar, estic molt desencantat.Un peto.

pepi ha dit...

Joana, a mi que no m'agrada sentir parlar els polítics, ahir em va fer pena, fàstic o no sé que de veure como no busquen solucions a res i només es pasen la pilota dient bestiesses.
petonico

Anònim ha dit...

Sempre a l'esquerra, Joana, sempre a l'esquerra!
Salut!

Toni Soler ha dit...

Jo no he seguit el debat, no per falta de ganes, però el temps del que disposem és el què és.
No tinc dubtes en les europees votaré PSC.

Petons