dilluns, 20 d’octubre de 2008

Anem de Congrés!




Aquest cap de setmana passat m'ha tocat treballar al 5è Congrés del PSC del Maresme.
He de dir que malgrat ser una tasca dura, de vegades els nervis juguen males passades, ha estat un bon cap de setmana, hem acabat lo que es diu rebentats, però si la feina surt, i surt bé, ja no notes tant el cansament.
Divendres d'abans de les 9 del matí i fins passades les 9 del vespre, esgotador, això sí, varem intentar tenir un xic de bon humor, el "personal d'organització" varem fer un dinar prou bò i que ens va permetre descobrir llocs com aquest a Cerdanyola. Un supen mencado.

Supen Melcado?

He conegut gent de la Comarca que encara no havia vist mai, sols escoltat, m'ha agradat i en algún cas, m'ha encantat.
He tingut una mica de tot, temps per "tontejar" amb un xicot encantador, temps per riure, fins i tot temps per callar i deixar passar la tempesta.
He descobert lo estupendos que son els traballadors de la Escola Universitària Politècnica, en tot moment amables i disposats a donar una mà. Així dona gust!.
Total, en lloc d'estar a casa meva fent capses, cosa que aquesta setmana faré a tota màquina, he escoltat, petonejat, (fins i tot a alguna persona que mai hauria dit que jo li donaria dos petons). He fet web, manipulat fotos, fet un munt de fotocòpies, grapat documents i treballat, ningú podrà dir que tota la organització no ha estat... casi perfecte!.
I tot això, acompanyada d'un grup de gent estupendo, de bons companys i companyes i d'alguns caps que no s'han "apuntat" la feina si no que han agraït la mateixa als treballadors i treballadores de la casa, això ja és un "puntazo".

Aquesta setmana estarè una mica "missing", ja sabeu, el 24 canvio de casa i no se quàn tindré internet!

8 comentaris:

Carles Dresaire i Gaudí ha dit...

Yupi!!! per fi podré comprar melindnos!!!

Napoleón Bonaparte ha dit...

Tu en Cerdanyola y yo sin enterarme. Como no he sido informado de tan grata circunstancia!!!. Espero que no se vuelva a repetir.

Un saludo

;-)

Anònim ha dit...

Aquest en Bona parte es pensa que Cerdanyola és tot seu i del seu amic Julián!!!

Molt donar lliçons de bonex pràctiques i no són capaços ni d'entemonar una crítica de ningú, si una tan simple com, vosaltres només os representeu a vosaltres mateixos, no al barri.

Salut des del C. Nort

Joana ha dit...

Carles... melindros?, m'he perdut!
Napo... je je, de todas maneras si te aviso, seguro que no te das a "conocer"¡
Anònim...
es conegut el menyspreu que em provoquen anònims com tu, atacar un comentarista sols perque no t'agradi el seu bloc i a sobre fer.ho en un altre bloc que no és el seu... no és elegant!

Napoleón Bonaparte ha dit...

Yo hablo de Cerdanyola, de mataró e incluso de catalunya, lo que me sale de los huevos. Yosolo me represento, a mi mismo. No he formado nunca ni formo, ni formaré, parte de ningún partido político, asociación. De hecho, he dicho varias veces, que solo tengo el carnet de caprabo, y es cierto.

Así que cuando yo hablo, no hablo por nadie. Es mi opinión, solo eso. Y lo que yo creo, que es mejor o peor.

Te pongo un ejemplo. Yo estoy en contra del Sorrall. Hacer más pisos y digamos, es un ejemplo, que tu sí.

Son opiniones contrarias. La mía, es fruto de sentido común, etc. Solo eso. Digo que no quiero más pisos y l argumento. Siguiendo el ejemplo, tú digamos, que sí.

La cuestión es, que ninguno de los dos, representamos al barrio. Diga yo sí o no, y viceversa con tu persona.

Entonces si yo te veo decir a ti que sí, o incluso que no, a algo en cedanyola, etc, te digo que tu no eres representante de todos. Lo que hago en este caso es ser injusto y un cínico.

Entiende de una vez, que a menos yo, no lo dudo de ti, tengo mi criterio y si está en contra del tuyo, no significa que represente a nadie. Cuando no es mi propósito y más, siendo un ciudadano "NORMAL", COMO A LO MEJOR TÚ.

Así que continuo dando mi opini´´on, acertada o no, de lo que me vanga en gana. Así que no te confundas. Al entender esto, verás como yo si respeto tu opinion y tu en cambio la mía, no

Si yo, en mi barrio veo algo, que creo está mál, lo digo y punto. Si estoy equivocado, es otro tema. Me lo debates, si lo estimas oportuno.

Cuando me erija en representante de todos los vecinos, ranquilo te aviso, eso sí, como entenderás, no ocurrirá nunca, ya que no es de recibo.

Lo que está claro, es que Julián, si ha sido elegido en una Asociación y si no estás de acuerdo, ya sabes, vas allí, y lo votas a él o a otro.

Yo como no formo parte, no le he votado.

Así que no hablo de él, el sabra lo que hace o si te dice algo. Es su problema. A mi solo me une, que creemos que muchos temas, son silenciados. Solo eso. Lo dejamos muy claro en nuestro Blog. No hay más. El dice lo que quiere y yo lo que quiero. de hecho dejamos muy claro que cada uno solo se responsabiliza, de sus opiniones.

Así que te ruego me permitasd opinar lo que me salga de los huevos, que además, siempre argumento. Yo a ti si.

Si crees que por hacerlo me erijo en representante y que el barrio es mío, tienes, un problema my gordo y grave.

Debes entender, que quiero opinar y si no estás de acuerdo, vienes a cabezones, y lo argumentas. Igual me convences.

Lo que no me convence, que te moleste que diga o deje de decir.

No se cual el problema. Tu problema. Que no opine y me calle. Eso es de otros tiempos, estimado vecino.

Y veo, que no has entendido que llevo meses con joana, como blogueros, y que al enterarme que ha estado en Cerdanyola, no me ha dicho nada vía mail. Y le digo que no he sido informado. Creo que no entiendes un castellano, tu catalá es mejorable y mucho, muy formal.

De hecho, acabo con ;-)

que significa que es una broma.

En fi, que cuando des tu opinión, no sea la de un partido que te manda a un consell territorial, a decir que sí o no, y no con lo que a lo mejor, estés o no de acuerdo.

Y muchos, o alguno, que ya esta colocado trabajado en algú ajuntament, que va a estos saraos, claro, que este que da allí su opinión, este sí, a mi me representa.

Y casos hay si quieres te los cuento. Bueno, están en cabezones. Y el Consell de Cerdanyola impugnado, ya que fueron desiganadas las personas que deben, en ese foro, representarnos a todos, lo feron a dedo. Y está con alguna sorpresa más.

Estos sí, yo en cambio, por decir lo que creo, resulta que el barrio es mío. No se, denuncia lo del consell, como yo he hecho, que está y ha estado manipulado para que salga en las votaciones lo que quieren en el govern, y no los que allí se reúnen.

Así que no te rasges las vestiduras, que yo, cuando doy mi opinión la misma es la de todos los de cerdanyola. Eso solo lo cree un necio. Y te aseguro, que no es mi caso.

Un saludo

Este debe ser otro, que lo de Napoleón y ser el petit cabró, no lo ha pillado, y mira que lo he explicado veces. Se debe creer, que lo de emperador, va por cerdanyola.

En fin

Carles Dresaire i Gaudí ha dit...

Joana, que et passa que no agafes cap broma, jo no m'enfado però el Napoleó es veu que si.

Si era un supeNmeNcado, deus poder comprar melindNos, no? (jejeje?)

zel ha dit...

Ui, quin tip de llegir coses que no entenc, i no m'hi posaré...només bona feina i canvi ràpid! Petons!

Striper ha dit...

Intenta pasar-ho lo millor que puguis.