divendres, 20 d’abril del 2007

Llibertat d'expressió....


Diu l'artícle 19 de la Declaració Universal dels Drets Humans:

Tot individu té dret a la llibertat d'opinió i d'expressió. Aquest dret inclou el de no ser molestat a causa de les seves opinions, el d'investigar i rebre informacions i opinions, i el de difondre sense limitació de fronteres i per qualsevol mitjà d'expressió.
Doncs no, per quin motiu he d'esperar jo ser tractada diferent?, per quin motiu una confia que es pot expressar i dir, educadament és clar, el qué pensa?, per quin motiu una te la il.lusió de viure en un Mon lliure on opinar no està castigat?. Doncs per el sencill motiu que jo encara tinc ideals, potser son una utopía, potser sí, però malament el dia que deixi de tenir.los i de lluitar per ells.... llavors estaré morta, sols llavors em tapen la boca. La veritat absoluta no la te ningú, ni jo pretenc tenir.la, però tinc el meu dret d'estar equivocada.
De vegades em sento "caida de un guindo"!.

1 comentari:

Pinpilin ha dit...

Joana... te he dejado una cosita en mi blog!!! Un besote.