dimecres, 10 de juliol del 2019

Amb un dit.....


Se com i de quina manera.
Jeus al meu costat, de cara a la porta. Començo a resseguir el teu clatell, llisco a poc a poc cap a les teves orelles, primer una i després l'altre.
Segueixo fins on comença la teva esquena, dibuixo cercles, petits, que vaig eixamplant.
Veig com els primers pèls del teu clatell s'ericen, s'enxerinen.
Tu no et mous, sé del cert que no dorms.
Juguem...
El meu dit segueix baixant resseguint la teva columna, just fins a la goma dels teus bòxers, l'aixeco una mica, aquí, ja tens tots els teus pèls enxerinats, dissimules, però et tenses visiblement per mi.
Pujo i baixo la teva esquena amb un sol dit, respires cada cop més profundament, però em vols fer creure que dorms, ni que saps que no et crec.
El dit juganer tomba cap al teu pit, ressegueix el teu mugró, dret i esgarrifat també.
Pujo fins al cap, el meu dit regira els teus cabells, a part, els bufo suaument, sé com és de sensible  aquesta zona per tu.
Torno a baixar als teus bòxers, entro amb el dit impertinent, començo a esgarrapar, suau, i ara si, et regires. Grato i observo. El meu dit, llisca al davant, ressegueix el teu membre, ara sí.
Et gires i somrius, Ara és el meu torn, faig veure que dormo, és molt evident que he provocat, amb un sol dit. I és evident, massa, el que tu em provoques.
Et toca, fem partida? No hi ha roba que ens ho impedeixi!


(millor no escric de política, faré cas del meu germà. Millor sexe no? :) )
la foto d'aquí.

3 comentaris:

xavier pujol ha dit...

L'erotisme sempre és benvingut.

Josep ha dit...

Molt millor, on vas a parar!?

Quim ha dit...

Estic totalment d'acord!. Molt millor, esplèndid relat,quin final més ... mm mm.
T'estimo!��