divendres, 21 de juliol del 2017

D'aquella primera mirada...


Res comparable al primer instant, aquell en què penses... com m'agradaria que t'acostessis...
Dones una volta per la sala, però sóc ben conscient que de reüll, em vas seguint.
Ballo amb les amigues, vorejo la barra fins a arribar ben a prop d'on ets, demano la meva beguda preferida, tònica, sense gel i amb llimona, molta llimona.
Em mires, ara, ja, descaradament, jo faig veure que no m'adono. La meva amiga em dóna un cop de colze, però em mostro, del tot, impassible.
Torno al lloc on seiem, giro el cap lleugerament i somrius. Jo, com no pot ser d'una altra manera, em poso ben vermella, faig un mig somriure i una caiguda d'ulls. Ara ho sé, avui, ballarem.
T'he vist sovint, voltes per la sala, però sempre et veig marxar sol, mai amb ningú. He dubtat si eres casat, o compromès, però... he indagat i sé que no, ets lliure, com jo...
Tant pensar no m'adono que seus al meu costat, somrius i em preguntes, mirant fixament els meus ulls... vols ballar?, i m'allargues la teva mà, grossa i forta.
Accepto i és aquí, en aquest primer contacte, mentre em portes ben al centre de la pista de ball, que sé que la pell funciona, el tacte, la teva mà, discreta, a la meva cintura, sols aquest petit gest em posa ben nerviosa.
Em portes per la pista com mai ningú m'ha dut, el meu pare deia que mai ningú ballaria amb mi doncs m'agrada massa manar...
Tu em portes, lleugera, com una fulla, em mires als ulls, ben directe i pronuncies el meu nom tot acostant els teus llavis a la meva orella, davant la meva sorpresa em dius, suau, amb una veu ronca i sensual... jo també en sé d'indagar...
Hem ballat totes les batxates que han posat, gairebé sense parlar, galta amb galta, de mica en mica la teva mà estreny una mica més la meva cintura, com qui no vol. Oloro la teva colònia, encisadora.
S'acaba el vespre, em portes a casa, m'obres la porta i has pujat fins al meu replà, em dius bona nit amb un petó intens i passional, et gires i marxes deixant, primer, una targeta a la meva mà amb les teves dades i dient... si en vols més, demà em truques.
Costa dormir després d'una nit com aquesta, poso música i et penso, ja sé que serà el primer que faci demà a primera hora!
Pell...

(Què hi farem, adoro les batxates)!

5 comentaris:

Oliva ha dit...

FOTLI¡¡¡,QUIN "DIRTY DANZIG".

xavier pujol ha dit...

He hagut de buscar què era una batxata.
Suposo que el tema de la Shakira o és.
Balles bonica?

xavier pujol ha dit...

ho és

Joana ha dit...

Xavier, som-hi!!

Garbí24 ha dit...

Quina nit més llarga esperant el demà.....perquè suposo que en vols més no?